וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ הזעם הבלתי מוסבר - שקדם לרצח בגליל: "פשע מתועב ופחדני"

18.8.2019 / 13:49

בני משפחתו של יאסין יאסין, החשוד כי דקר את אשתו למוות, טענו כי לאחרונה התנהג בצורה מוזרה ונהג להסתגר בחדרו. אביו גינה את הרצח והתנצל בפני משפחת האישה, שנמצאה מתבוססת בדמה בביתם. בית המשפט האריך את מעצרו בתשעה ימים והחקירה נמשכת

אמנה יאסין, שנרצחה על ידי בעלה בג'דיידה מכר שבגליל. באדיבות המשפחה
על פי החשד נרצחה על ידי בעלה. אמנה יאסין/באדיבות המשפחה

הרצח בג'דיידה מכר - כל הפרטים

  • ביהמ"ש האריך את מעצרו של יאסין יאסין בתשעה ימים
  • אשתו, אמנה יאסין, תובא היום למנוחות במג'ד אל-כרום
  • משפחתו של החשוד גינתה את הרצח: "מתועב ופחדני"

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) בתשעה ימים את מעצרו של יאסין יאסין, תושב ג'דיידה מכר החשוד ברצח אשתו אמנה יאסין. החשוד, בן 48, נעצר בזירה אתמול לאחר שיאסין בת ה-35 נמצאה בביתם עם דקירות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים. הלווייתה של הנרצחת, אם לחמישה, צפויה להתקיים היום בכפר הולדתה ומקום מגוריה של משפחתה, מג'ד אל-כרום. החקירה נמשכת.

שוטרי תחנת עכו עצרו את אתמול יאסין, אספו ראיות ומאוחר יותר הועברה החקירה ליחידה המרכזית של מחוז חוף. המשטרה מייחסת לחשוד עבירת רצח באכזריות מיוחדת והתעללות וביקשה להאריך את מעצרו ב-15 יום.

חשד לרצח בג'דיידה מכר. צילום מסך, צילום מסך
צוותי רפואה הגיעו למקום בעקבות דיווחי השכנים. זירת הרצח, אתמול/צילום מסך, צילום מסך

איש לא יודע להסביר עדיין את פרץ הזעם שהביא לרצח. בני משפחתו של החשוד העידו כי התנהג לאחרונה בצורה מוזרה והסתגר בחדרו. איש מקרוביו לא נכח באולם. עם זאת, השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב ציינה כי בבדיקה פסיכיאטרית לא התקבלה אינדיקציה לאי-שפיות, או לצורך בבדיקות נוספות. "אין לו כל עבר ואין אינדיקציה למצב פסיכוטי", אמרה.

איש מקרוביו של יאסין לא נכח היום באולם בית המשפט. אביו התנצל אתמול בפני משפחת פרחאת, משפחתה של האישה, וגינה את "הרצח המתועב והפשע הפחדני". מג'ד אל-כרום קיבלו את ההתנצלות ובמסגדים קראו להרגעת הרוחות ולאיפוק.

עוד בוואלה!

בתום חיפושים: נמצאה גופתה של איה נעאמנה שנעדרה באתיופיה

לכתבה המלאה
אישה נדקרה למוות בג'דיידה מכר, 15 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
זירת הרצח, אתמול/עיבוד תמונה

נציג הימ"ר, רס"ב שגיב ביטון, מסר כי נגבו עדויות של בני המשפחה, כולל בנו הבכור בן ה-13. חמשת הילדים הועברו למשמורת אצל סביהם. עו"ד בריק פארס, המייצג את יאסין מטעם הסנגוריה הציבורית, כינה את המוות "אירוע טראגי ומצער".

שכנים של בני הזוג, המתגוררים בכפר שבגליל המערבי, הזעיקו אתמול אחר הצהריים את המשטרה לאחר שמהבית נשמעו זעקות וצרחות. צוותים רפואיים של "חיאן" הגיעו למקום ומצאו את האישה מוטלת בין השירותים לחדר השינה, מתבוססת בשלולית דם עם כמה דקירות בפלג גופה העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully