וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: לישראל יש צבא הוליוודי, למדנו מהמופע האחרון

10.9.2019 / 11:11

מזכ"ל הארגון אמר כי בעתיד יותקפו כמה כלי רכב של צה"ל בו-זמנית, בעקבות תרגיל ההונאה במהלך התקרית באביבים. "בואו נראה כמה מופעי הוליווד אתם יכולים לעשות"

עריכה: שאול אדם

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר היום (שלישי) כי בעתיד יפגע ארגונו בכמה כלי רכב של צה"ל, בעקבות תרגיל ההונאה במהלך התקרית באביבים בתחילת החודש. "בואו נראה כמה מופעי הוליווד אתם יכולים לעשות", הטיח נסראללה.

בנאומו של נסראללה, השני בתוך כמה שעות לרגל חג העשוראא השיעי, הוא אמר כי אזרחי לבנון "סיכלו את המשוואה" שישראל ניסתה לכפות לאחרונה. הוא שיבח את העמדה הרשמית של לבנון ביחס לתקרית המל"טים בביירות מסוף החודש שעבר, שעקבותיה הכריז כי חיזבאללה יפעל להפלת כלי טיס ישראליים.

לטענת נסראללה, "השמדנו אתמול מל"ט ישראלי". עם זאת, צה"ל אמר כי היה זה רחף בפעולה שגרתית שהתרסק בדרום לבנון.

לקריאה נוספת
הצצה לחטיבת המחקר: הרגעים הדרמטיים שמנעו מלחמה בלבנון

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, 9 בספטמבר 2019. צילום מסך
ממשיך באיומים. נסראללה בנאום אתמול/צילום מסך

נסראללה הוסיף כי "כל מלחמה באיראן תשמיד את האזור. ואם אתם חושבים שמלחמה נגד איראן תחסל את ציר ההתנגדות, אני מבטיח לכם שההיפך יקרה וישראל היא שתחדל מלהתקיים".

ירי טילי הנ"ט של חיזבאללה בתחילת החודש היה בתגובה להרג שני פעילי הארגון בתקיפת חיל האוויר בסוריה כמה ימים קודם לכן, אך התקרית הסתיימה ללא נפגעים. במהלכה, דימה צה"ל פינוי פצועים על מנת לגרום לחיזבאללה להאמין שהוא הסב אבידות ולעצור את האש. עם זאת, אחד הטילים נפל בסמוך לכלי רכב צבאי שהיה מאויש.

עוד בוואלה!

בלי הלוויות או מלחמות: נסראללה יצא ידי חובה בזכות ההונאה של כוכבי

לכתבה המלאה
צילום: יואב איתיאל, עריכה: טל רזניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully