וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כלי טיס בלתי מאויש תקף מחסן של המיליציות השיעיות עיראק

על פי אל-ערביה, הפיצוץ אירע במחנה במחוז אנבאר, באזור שהוא חלק מהנתיב היבשתי של איראן. עוד דווח על נפגעים כתוצאה מהתקיפה, שמגיעה אחרי התקפה מעבר לגבול הסורי

צילום: רויטרס

פיצוץ גדול התרחש הלילה (שלישי) במחסן נשק במחוז אנבאר שבמערב עיראק - כך דווח באל-ערביה. לפי הדיווחים, כלי טיס בלתי-מאויש תקף את המחסן ויש נפגעים. לפי גורמים צבאיים, הפיצוץ התרחש במחסן של כוחות הגיוס העממי, אל-חשד א-שעבי, בעיר הית. בחודשיים האחרונים דווחו על כמה התקפות נגד מחסני נשק של המיליציות בעיראק, שחלקן יוחסו לישראל.

הית שוכנת בנתיב המוביל לעיר אל-בכמאל הסורית, שהותקפה בלילה שעבר על ידי כלי טיס. בישראל מנסים למנוע מאיראן להקים נתיב יבשתי משטחה דרך עיראק לסוריה וללבנון, ובמערכת הביטחון מעריכים כי הוא הצטמצם משמעותית.

סוריה האשימה את ארצות הברית ואת ישראל באחריות לתקיפה באל-בו כמאל, אך היא טענה שהמקום שהותקף היה בסיס תחת בנייה שהיה ריק באותו הזמן. זאת בניגוד לדיווח של הארגון הסורי לזכויות אדם, שלפיו נהרגו לפחות 18 לוחמים משורות הכוחות הנאמנים לאיראן.

תמונות לוויין שפורסמו בשעות הערב הראו נזק רב שנגרם למקום, שלפי תמונות קודמות נועד לשמש את לוחמי המיליציות השיעיות הפרו-איראניות.

רכב שנפגע מתקיפה בעיראק, 25 באוגוסט 2019. רויטרס
כלי רכב של המיליציות השיעיות שהותקף בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully