וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של איתם בן ה-10 שנפל אל מותו מבניין: "אל תתייחסו לשמועות"

6.9.2019 / 14:31

משפחת תמיר שבנה מת בנפילה מבניין של שש קומות ביבנה ביקשה להביע את הערכתה למנחמים ולדורשים בשלומה, וביקשה לשמור על פרטיותה. מנהלת בית הספר שבו למד הילד בעיר הכחישה שמועות על חרם כלפיו מצד תלמידים

צילום: יותם רונן

בני משפחתו של איתם תמיר, הילד בן ה-10 שנפל אל מותו ביבנה, ביקשו היום (שישי) לשמור על פרטיותם, והודו למנחמים שהגיעו לביתם. "אנו מעריכים ומודים לקהל המנחמים הרב אשר פוקד את ביתנו בימים האחרונים ונרתם לסייע ולהביע את תנחומיו", נמסר, "אנו מבקשים, בשעה קשה זו, לשמור על פרטיותנו ולכבד את זכרו של בננו מבלי להתייחס לשמועות ולפרסומים באמצעי המדיה השונים". בימים האחרונים פורסמו בכלי התקשורת שמועות על אודות נסיבות מותו של הילד, שלא באישור המשפחה.

איתם, תלמיד כיתה ה', נפל השבוע מחלון ביתו בקומה השישית בעיר. צוות מד"א שהיגע למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים קפלן שברחובות כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. במהלך הלילה הידרדר מצבו ולמרות מאמצי הרופאים - הם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תלמיד מאוד אהוב, נעים הליכות, מנומס ונבון". איתם תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע אמרה רונית הראל, מנהלת בית הספר ביבנה בו למד איתם, כי הצוות החינוכי והתלמידים מתקשים להתמודד עם האובדן. "זה יום קשה בבית הספר", אמרה. "איבדנו תלמיד מאוד אהוב, נעים הליכות, מנומס ונבון". היא הכחישה שמועות על חרם כלפיו מצד תלמידים.

הראל סיפרה כי איתם היה אהוב מאוד על הצוות החינוכי ועל חבריו. "קשה לדבר עליו בלשון עבר ולחשוב שלא נפגוש אותו עוד", אמרה. "אנחנו עסוקים בהתמודדות של הילדים וההורים עם הידיעה הקשה הזו. צוותים מקצועיים מלווים אותנו בהתמודדות. לפני הלווייה, אנחנו צריכים לאסוף כוחות כדי להתמודד עבור הילדים וההורים".

  • עוד באותו נושא:
  • יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully