וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמח שאני יוצא מפה": דביר שנפצע בפיגוע בדולב השתחרר מבית החולים

יותר משבוע לאחר שנפגע באורח קשה ממטען החבלה בעין דני יחד עם אביו ואיבד את אחותו רנה, הצעיר בן ה-19 שב לביתו. שנרב הודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור: "מהנהגים ועד האחיות כל אחד ואחד עשה מעל ומעבר"

צילום: בית החולים הדסה, עריכה: ניר חן

דביר שנרב, שנפצע באורח קשה בפיגוע במעין סמוך לדולב, שוחרר היום (שני) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. עם צאתו הודה הצעיר בן ה-19 לצוות הרפואי שטיפל בו לאורך אשפוזו. "אני שמח על התקופה שהייתי פה, שמח שאני יוצא מפה גם", אמר.

"אני רוצה להגיד תודה רבה לכל אחד ואחד מהצוות הרפואי שטיפל פה, בשטח ובדרך", הוסיף שנרב. "מהנהגים, למטיסים ועד האחיות. כל אחד ואחד שעשה מעל ומעבר".

דביר שנרב בן ה- 19, אשר נפצע בפיגוע בדולב ביום שישי ה-23.8.19 שוחרר היום מבית חולים הדסה עין כרם, 2 בספטמבר 2019. דוברות הדסה, אתר רשמי
שנרב בצאתו מבית החולים, היום/אתר רשמי, דוברות הדסה

דביר שוחרר מבית החולים חמישה ימים לאחר ששוחרר אביו איתן שנרב, שנפצע באורח בינוני בפיגוע במעין. דביר נפצע באורח קשה, ולאחר כשבוע וחצי שבו טופל בבית החולים, שוחרר מבית החולים. עם שחרורו מבית החולים, אמר האב איתן כי הוא "רוצה להגיד תודה לרופאים המקסימים והמדהימים שיש פה שעשו עבודת קודש, וגם לכוחות הביטחון שעושים יום ולילה גם להציל אותנו וגם כדי לתפוס את כל הרוצחים. אין כמו עם ישראל".

הוא הוסיף כי "לא חשבתי שזה יהיה בצורה כזאת, זה היה פי מיליון ממה שחשבתי. השתנה השיח הציבורי, היו אצלי המון כתבים ודיברתי איתם אם אפשר לשנות את השיח יותר לאחדות. אם אפשר להתעסק יותר בתורה בארץ ישראל ובעם ישראל". הוא סיפר כי "ידעתי שרנה נהרגה, אבל אמרתי שנמשיך בשבילך להפיץ אור ובארבעה ימים האחרונים לא ייאמן כמה אור מופץ. אני חושב שזה יימשך שנים ומשיח ממש בפתח".

אחותה של רנה ודביר, תמר לבנוני, סיפרה על המפגש הראשון של אביה עם אחיה דביר לאחר הפיגוע. "זה מחזק אותנו ואותם. צריך להמשיך להתפלל עוד להרבות בטוב ולהמשיך להתחזק. לא נופלים לייאוש. אנחנו מתקדמים הלאה". לגבי התאוששותו של אחיה סיפרה תמר כי "דביר מדהים. הוא מחזק אותנו, ברוך השם הוא יצא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully