וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותקפו בתחנת אוטובוס: הרוג ושישה פצועים מדקירות בצרפת

החשוד תקף בסכין את התושבים שהמתינו בתחנת אוטובוס בסמוך לליון שבמרכז המדינה. הוא נמלט לתחנת הרכבת התחתית, אך נתפס על ידי תושבים אחרים. גורם בממשל האזורי אמר כי אדם אחד נעצר וחשוד אחר פתח במנוסה. עשרות שוטרים ומסוק משתתפים בחיפושים

זירת האירוע סמוך לליון שבצרפת בו נדקרו 7 אנשים, שאחד מהם מת מפצעיו. 31 באוגוסט 2019. רויטרס
זירת האירוע בו נדרקו שבעה אנשים בעיר וילורבאן שבצרפת/רויטרס

אדם נהרג ושישה נוספים נפצעו היום (שבת) מדקירות בעיר וילורבאן, הסמוכה לליון שבמרכז צרפת. המשטרה סורקת אחרי החשודים. גורם בממשל האזורי של ליון אמר לסוכנות הידיעות אי-פי כי החשוד שתקף נעצר ולפחות חשוד נוסף היה במנוסה.

הבכיר לא מסר פרטים ואומר שהמניע לא ידוע עד כה. לדבריו, כוחות הביטחון הלאומיים אינם מעורבים בחיפושים, אלא רק כמה עשרות שוטרים מקומיים ומסוק שנצפה מסייר במקום. איגודי המשטרה המקומית אומרים שמוקדם לדעת על כל סיבה לחשוד בטרור.

ראש עיריית ליון, ג'רארד קולומב, אמר לכתבים כי החשוד התוקף תקף תושבים שהמתינו בתחנת אוטובוס ואז רץ לעבר תחנת רכבת תחתית לפני שנתפסו על ידי תושבים מקומיים ואנשי תחבורה אחרים.

זירת האירוע סמוך לליון שבצרפת בו נדקרו 7 אנשים, שאחד מהם מת מפצעיו. 31 באוגוסט 2019. רויטרס
שוטרים ואזרחים סביב זירת המקום בו התבצעו הדקירות/רויטרס

לפני יותר משבועיים, מלצר במסעדה בפרבר של פריז נורה למוות בידי לקוח, שנמלט מהמקום. המשטרה אמרה שהיא פתחה בחקירה בחשד לרצח אחרי התקרית שהתרחשה ביום שישי בנוואזי-לה-גרנד שבמזרח בירת צרפת. גורמי רפואה ניסו להציל את חייו של המלצר בן ה-28, שנורה בכתפו, אולם הוא מת במקום. עמיתיו אמרו למשטרה כי הלקוח התרגז בשל המתנו הממושכת לארוחה שלו בחנות שמוכרת פיצות וכריכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully