וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהעירה על יחסיו עם בתו: מזכירתו של טראמפ התפטרה

31.8.2019 / 21:15

מזכירתו האישית של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ העירה בשיחה עם עיתונאים מהבית הלבן שהוא אינו אוהב להצטלם עם בתו טיפאני. לאחר שעזבה את עבודתה, אמר טראמפ כי "דבריה מעט פוגעניים"

מזכירתו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מדליין ווסטרהוט עם סמנכ"ל גולדמן סאקס גארי כהן, נובמבר 2016. AP
מזכירתו של דונלד טראמפ מדליין ווסטרהוט עם כניסתו לתפקיד/AP

מזכירתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התפטרה ביום חמישי האחרון, לאחר שהשמיעה הערות שציירו באור שלילי את הקשר בין הנשיא לביתו טיפאני. לפי דיווחים מדליין ווסטרהוט טענה כי טראמפ אינו אוהב להצתלם עם טיפאני, משום שהוא סבור שהיא סובלת מעודף משקל. טראמפ התייחס לדבריה שנאמרו בארוחת ערב עם עיתונאים וצוות מהבית הלבן וטען כי הוא אוהב את בתו והיא "בן אדם נהדר".

בעקבות האירוע הגיב טראמפ להערותיה של מזכירתו לשעבר וכינה את דבריה "מעט פוגעניים". ווסטרהוט שהייתה מזכירתו האישית של טראמפ והאחראית התפעולית של החדר הסגלגל, הועסקה בבית הלבן עם כניסתו לתפקיד. במהלך אותו אירוע, טענה לכאורה ווסטרהוט כי הקשר ביניהם היה קרוב יותר מהקשר שלו עם בתו טיפאני.

נשיא ארצות הברית דונלד טארמפ בבית הלבן טרם יציאתו לקמפ דיויד, 31 באוגוסט 2019. יורי גריפאס, רויטרס
"אני אוהב את טיפאני, היא בן אדם נהדר". נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מחוץ לבית הלבן/רויטרס, יורי גריפאס

טראמפ הוסיף כי ווסטרהוט התקשרה אליו לאחר פרסום התקרית והייתה "נסערת מאוד", הוא אף טען כי היא הודתה בפניו ששתתה לפני שאמרה את ההערות עליהן דווח בתקשורת. לפי דיווחים ווסטרהוט העירה על הקשר בין הנשיא לבתו בזמן שטראמפ שהה במלון שבבעלותו בבדמינסטר שבמדינת ניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully