וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמאס מזהירים: פיגועי הבודדים יכולים להוביל למלחמה

19.8.2019 / 9:02

גורמים בארגון אמרו לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד כי התסכול ברצועת עזה הולך וגובר בשל המצב והעיכוב ביישום ההבנות עם ישראל. זאת אחרי שורת תקריות בימים האחרונים, שכללו ניסיונות חדירה וירי רקטות

צילום: דובר צה"ל, עריכה: עמית שמחה

גורמים בחמאס אמרו כי הפיגועים שבוצעו לאחרונה בגבול רצועת עזה משקפים את התסכול ההולך וגובר של הפלסטינים מהמצב ומהעיכוב ביישום ההבנות עם ישראל. בעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד פורסם היום (שני) כי בארגון מעריכים כי לאור התסיסה בשטח, היקף פעולות הבודדים עשוי להתגבר ולגרור פלגים נוספים. הגורמים הזהירו כי התקריות הללו עשויות להוביל בסופו של דבר למלחמה חדשה, אך הם הדגישו שחמאס ממשיך לשלוט בשטח.

בימים האחרונים התרחשו שורת תקריות ביטחוניות בדרום. בלילה שבין שבת לראשון ניסו כמה מחבלים לחדור לשטח ישראל, ואלו הותקפו על ידי צה"ל. לפחות שלושה מהם נהרגו, ועוד אחד נפצע, והארגונים בעזה הזהירו מפני תגובה. האירוע קדם לשיגור רקטות לדרום שעות קודם לכן.

יחיא סינוואר ואיסמעיל הנייה עם אנשי חמאס בעזה. 13 באוגוסט 2019. AP
סינוואר והנייה/AP

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספג ביקורת מכל רחבי הקשת הפוליטית, אך אמר אתמול עם המראתו לאוקראינה כי האיפוק שמפגינה ישראל אינו קשור לבחירות הקרובות. "אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות", אמר. "עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל. הצד השני מרגיש היטב את נחת זרוענו".

עוד בוואלה!

נתניהו: נצא למערכה רחבה אם נידרש, לא מתחשב בשיקולי בחירות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפוד שנשא אחד המחבלים שחוסלו אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully