וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צורך בסיסי": אוטובוס השבת מאריאל לת"א עשה את נסיעתו הראשונה

17.8.2019 / 23:00

עשרות נוסעים עלו על האוטובוס שהביא אותם לחוף הים ולאזורי הבילוי, דרך רמת השרון. ראש עיריית אריאל: "שמחתי לראות את התושבים נוסעים לבלות ביום החופשי שלהם". בחברת "נוע תנוע", המפעילה את הקו, בירכו: "כל אחד יוכל לבחור איך לבלות את השבת שלו"

השקת קו האוטובוס בשבת של "נוע תנוע" מאריאל לתל אביב, 17 באוגוסט 2019. שחר זיסו, אתר רשמי
נסיעה ראשונה מאריאל לתל אביב בשבת/אתר רשמי, שחר זיסו

קו האוטובוס בין אריאל לתל אביב בסוף השבוע עשה היום (שבת) את נסיעתו הראשונה. הקו, בהפעלת חברת "נוע תנוע", נסע לחוף הים בתל אביב ועליו עשרות נוסעים. האוטובוס יצא מאריאל בשעה 10:00 בבוקר, עבר ברמת השרון ופיזר את הנוסעים בחוף הים ובאזורי הבילוי בתל אביב. הוא יצא חזרה מתל אביב ב-17:00, אסף את הנוסעים והחזיר אותם לרמת השרון ולאריאל.

ראש עיריית אריאל, אלי שבירו, בירך על היוזמה. "שמחתי לראות את תושבי אריאל נוסעים לבלות ביום החופשי שלהם, וכמובן שבאים חזרה הביתה לאריאל. תחבורה בשבת היא צורך בסיסי כדי להתנייד ברחבי הארץ, כמו שקורה בכל מקום בעולם. אני שמח על שיתוף הפעולה עם נוע תנוע ועם עיריית רמת השרון למען התושבים שלנו".

השקת קו האוטובוס בשבת של "נוע תנוע" מאריאל לתל אביב, 17 באוגוסט 2019. שחר זיסו, אתר רשמי
"כל אחד יוכל לבחור איך לבלות את השבת שלו"/אתר רשמי, שחר זיסו

מייסד ויו"ר נוע תנוע, רועי שוורץ-תיכון, מסר כי "בכל יום פונות אלינו עוד ועוד עיריות שמבינות עד כמה בסיסי הצורך בתחבורה בשבת עבור התושבים. נסעו איתנו היום עשרות אנשים מכל הגילאים, חלקם הלכו לים, חלקם לבלות בקולנוע, ואחרים לבקר משפחה. הקו באריאל מצטרף לעשרה קווים שאנו מפעילים מהצפון ועד הדרום - כדי שכל אחד יוכל לבחור איך לבלות את השבת שלו".

הקו לאריאל מצטרף לקווים נוספים שהחברה מפעילה באופן עצמאי ובשיתוף עיריות בכל רחבי הארץ. כך, לפני כשבועיים החל לפעול הקו בין רמת גן לתל אביב. מוקדם יותר החלו לפעול קווים בגבעתיים, תל אביב, באר שבע, מודיעין, רמת השרון, קריית אונו וגני תקווה. במקביל, לדברי הארגון, עיריות נוספות פנו לארגון "והוא מתקשה לעמוד בעומס".

נוע תנוע הוא ארגון ללא מטרות רווח המקדם ומפעיל תחבורה ציבורית בשבת זה ארבע שנים. לדברי הארגון, אלפי ישראלים נוסעים בקווים בכל סוף שבוע. "לארגון מטרה אחת בלבד - להיסגר ברגע שהמדינה או חברות האוטובוסים יפעילו בעצמן תחבורה ציבורית בשבת", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully