וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום ונועם נפצעו בפיגוע בדרך לארוחת שבת: "השולחנות היו ערוכים"

שני האחים מיהרו לתחנת ההסעה בגוש עציון כדי לנסוע צפונה ולהצטרף לחופשה משפחתית, אולם אז דרס אותם המחבל. סבתם סיפרה כי בני המשפחה שמעו את הדיווחים על הפיגוע ומיהרו חזרה לירושלים. מצבו של בן ה-18 מוסיף להיות קשה מאוד: "יש עוד הרבה על מה להתפלל"

.

"דיברנו איתם לפני שיצאו מהבית ופתאום אחרי שעה בערך שמענו שאנשים צלצלו והסתכלנו בתקשורת וראינו שיש פיגוע", סיפרה הערב (שבת) רחל סילבסקי, סבתם של נחום ונועם נביס שנפצעו בפיגוע הדריסה בגוש עציון. "התחלנו לעשות אחד ועוד אחד, ואז התקשרתי לדוברת הדסה שאישרו שזה נחום. על נועם דיברו איתנו קודם. כולנו דהרנו בחזרה לירושלים".

סילבסקי סיפרה כי בני המשפחה בילו בחופשה משפחתית בצפון במהלך השבוע. נחום, בן ה-18, יצא לטובת מבחנים ליחידה מובחרת בחיל האוויר ונועם בת ה-20 הייתה בשירות לאומי בירושלים. השניים היו אמורים להצטרף לשבת עם משפחתם. "השולחנות היו ערוכים כבר", תיארה הסבתא.

השניים המתינו אתמול בתחנת ההסעה בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר בו הם מתגוררים, כשהמחבל דהר לעברם במהירות ודרס אותם. שוטר ממרחב חברון שהיה בדרכו לביתו, הבחין במתרחש וירה למוות בנהג הדורס. בעקבות הפיגוע תגבר צה"ל את מוקדי החיכוך ואת תחנות ההסעה והטרמפיאדות ביהודה ושומרון, מחשש לפיגועים דומים.

זירת פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון, 16 באוגוסט 2019. רוני כנפו
תחנות ההסעה באזור תוגברו. זירת פיגוע הדריסה, אתמול/רוני כנפו

בתוך כך, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מצבו של נחום מוסיף להיות קשה מאוד. סילבסקי תיארה כי "חל שיפור ניכר בשבת. יש עוד הרבה על מה להתפלל". אחותו הועברה לבית החולים שערי צדק ומצבה מוגדר כעת קל. "היא ילדה חזקה ומלאת הומור", תיארה אותה סבתה.

הסבתא סיפרה כי שני נכדיה עברו במעבר חציה לתחנת האוטובוס, ולפני שהגיעו למקום - נדרסו. לדבריה, "היישוב מבקש שנים שירחיבו את הבטונדות עד למעבר החציה. זה כמה מטרים אבל מסוכנים. אם זה היה, אז לא הייתי בבית חולים".

עוד בוואלה!

ירי מעזה: רקטה נפלה בחצר בית בשדרות, שני שיגורים יורטו

לכתבה המלאה
זירת פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון, 16 באוגוסט 2019. יוסף חיים ישראל, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת פיגוע הדריסה, אתמול/מד"א, יוסף חיים ישראל, תיעוד מבצעי מד"א

מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה כי המחבל שדרס את האחים היה כלוא בישראל בין השנים 2015-2014 בגין עבירות טרור. מסתמן כי הוא דרס את השניים ברכב אותו גנב, בעל לוחית רישוי ישראלית. המשטרה פרסמה את תיעוד הפיגוע, בו נראה המחבל דוהר לעבר התחנה, דורס את השניים - ומתהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully