וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב פצועת פיגוע הדריסה בגוש עציון; אחיה מורדם במצב קשה מאוד

נועם נביס בת ה-20 שנפגעה ביחד עם אחיה נחום בפיגוע בסמוך לאלעזר מאושפזת בבית החולים שערי צדק ומצבה מוגדר כעת קל-בינוני. אחיה הצעיר נותח והוא מורדם ומונשם לאחר שעבר ניתוח עקב פגיעה קשה בראשו. המחסל הדורס היה כלוא בעבר בגין עבירות טרור

ללא קרדיט

שיפור קל חל היום (שבת) במצבה של נועם נביס בת ה-20 שנפצעה אתמול באורח בינוני בפיגוע הדריסה בגוש עציון. נחום, אחיה בן ה-18 מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה מאוד והוא מורדם ומונשם לאחר שעבר ניתוח נוירוכירורגי.

האחים המתינו אתמול בתחנת הסעה סמוך ליישוב אלעזר בכביש 60, בדרכם לחופשה משפחתית עם הוריהם. בשלב מסוים המחבל דהר לעברם במהירות, סטה ממסלולו ודרס אותם. המחבל התהפך עם רכבו לתעלה, וכשניסה לצאת מהרכב נורה על ידי שוטר ממרחב חברון שעבר במקום בדרכו לביתו, ונהרג. בעקבות הפיגוע תגבר צה"ל את מוקדי החיכוך, ואת תחנות ההסעה והטרמפיאדות ביהודה ושומרון, מחשש לפיגועים דומים.

זירת פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון, 16 באוגוסט 2019. רוני כנפו
זירת הפיגוע בגוש עציון, אתמול/רוני כנפו

חקירה ראשונית של פיגוע הדריסה, מלמדת כי המחבל שדרס את שני האחים ופצע היה כלוא בישראל בין השנים 2015-2014 בגין עבירות טרור. עוד עלה כי הוא דרס את האחים תושבי אלעזר ברכב אותו גנב, בעל לוחית רישוי ישראלית. המשטרה פרסמה את תיעוד הפיגוע, בו נראה המחבל דוהר לעבר התחנה, דורס את השניים - ומתהפך.

מדובר צה"ל נמסר לאחר הפיגוע כי "מתחקור ראשוני עולה כי מחבל דרס ברכבו שני אזרחים שנפצעו ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. המחבל נוטרל. כוחות צה"ל בנקודה".

פרמדיק מד"א ליאור לוי סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו בתעלה מאחורי תחנת האוטובוס נער כבן 17 וצעירה כבת 19. הנער היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית והצעירה הייתה בהכרה מעורפלת. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה של הנער ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבו של הנער קשה ומצבה של הצעירה בינוני עד קשה".

עוד בוואלה!

לא מה שישראל צריכה: טראמפ הפך את חברות הקונגרס לגיבורות היום

לכתבה המלאה
זירת פיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון, 16 באוגוסט 2019. רוני כנפו
פיגוע הדריסה בגוש עציון, אתמול/רוני כנפו

ד"ר מיקלוש באלה, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם סיפר אתמול כי "קיבלנו פצוע אחד, בן 19, שלפי הדיווח של מד"א נדרס בגוש עציון והיה מחוסר הכרה. הוא הובל ליחידת הטראומה כשהוא מונשם ומורדם. בהערכה ראשונית שכללה בדיקת סיטי התברר שעיקר החבלה היא חבלת ראש. הוא נלקח בדחיפות לחדר ניתוח על ידי צוות של כירורגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully