וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק: נעצר צעיר שבדי אחרי פיצוץ בבירה קופנהגן

14.8.2019 / 19:01

המשטרה אמרה כי המדינה השכנה עצרה בן 22 בחשד למעורבות בפיצוץ מחוץ ללשכת המס, שבה נפצע אדם אחד. נגד צעיר אחר הוצא צו מעצר בינלאומי. המניע טרם ידוע

עריכה: ניב מעוז

משטרת דנמרק אמרה היום (רביעי) כי היא עצרה צעיר משבדיה בן 22 והוציאה צו מעצר בינלאומי נגד צעיר נוסף מהמדינה השכנה, בן 23. זאת בחשד למעורבותם בפיצוץ שהתרחש מחוץ ללשכת המס הממשלתית בבירה קופנהגן בשבוע שעבר. מפקד משטרת קופנהגן יורגן ברגן סקוב אמר כי המעצר היה אתמול והוא בוצע על ידי משטרת שבדיה. לדבריו, נתפסה מכונית חשודה שככל הנראה הייתה מעורבת במתקפה.

אדם אחד נפצע קל בפיצוץ שניפץ זכוכיות של דלתות וחלונות ושרף את הכניסה למבנה. המשטרה אמרה כי הייתה זו מתקפה מתוכננת, אם כי היא לא מקשרת זאת בשלב זה לפיצוץ נוסף שהתרחש ארבעה ימים לאחר מכן בתחנת משטרה סמוכה. עם זאת, במשטרה אמרו כי בשני הפיצוצים נעשה שימוש בחומרי נפץ תעשייתיים. לא היו נפגעים בפיצוץ השני.

המניע מאחורי הפיצוצים עדיין לא ידוע.

מבנה לשכת המס של דנמרק בבירה קופנהגן אחרי פיצוץ שאירע בכניסה אליו, 7 באוגוסט 2019. רויטרס
מבנה לשכת המס של דנמרק בבירה קופנהגן אחרי פיצוץ שאירע בכניסה אליו, אוגוסט/רויטרס

בתוך כך, ראש ממשלת דנמרק, מטה פרדריקסן, אמרה היום כי היא שוקלת לחזק את השליטה בגבולה המשותף עם שבדיה בעקבות הפיצוץ. "נבדוק את האפשרות להגן על גבולנו עם שבדיה בצורה טובה וחכמה יותר", אמרה ראש הממשלה במסיבת עיתונאים.

(עדכון ראשון: 16:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully