וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום החיפושים: שני צעירים אותרו מול אשקלון לאחר שנפלו מאופנוע ים

13.8.2019 / 17:59

כוחות גדולים ערכו סריקות בחופי העיר, זאת לאחר שאישה שרכבה עם השניים על האופנוע דיווחה כי נפלו ומאז אבדו עקבותיהם. למקום הגיעו גם כוחות השיטור הימי ומסוק היחידה האווירית של המשטרה. השניים אותרו בחלוף כמה שעות

צילום: מד"א, עריכה: טל רזניק

כוחות משטרה רבים ערכו סריקות הערב (שלישי) אחר שני צעירים שכלל הנראה נפלו מאופנוע הים שעל גביו רכבו מול חופי אשקלון. אישה נוספת שהייתה עמם על גבי האופנוע הבחינה כי השניים נפלו ודיווחה על כך למשטרה. מאז אבדו עקבותיהם של השניים. כעבור כמה שעות השניים אותרו בריאים ושלמים.

בחיפושים לקחו חל גם כוחות השיטור הימי ומסוק היחידה האווירית של המשטרה שהחלו בסריקות אחר השניים. כמו כן מתנדבים רבים שהיו באזור סייעו בחיפושים.

חוף דלילה אשקלון, מאי 2019. בני ואינר
חוף דלילה באשקלון/בני ואינר

אתמול טבע פעוט כבן שנה וחצי טבע בים המלח, סמוך לחוף עין בוקק. חובשים ופראמדיקים של מד"א משו אותו במצב קשה ופינו אותו במסוק מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פראמדיק מד"א יעקב בורוכוב, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנה וחצי, שנמשה מים המלח. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה בהכרה מעורפלת וסבל מקשיי נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה, העברנו אותו במהירות למסוק מד"א שהגיע סמוך למקום, ופינינו אותו לבי"ח, במצב קשה ויציב".

(עדכון ראשון: 17:26)

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully