וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של דביר שורק שנרצח בפיגוע: "מאוכזבים שהמחבלים נתפסו בחיים"

רוני כנפו

13.8.2019 / 16:27

לאחר מעצר המחבלים שרצחו את החייל בפיגוע ליד מגדל עוז שבגוש עציון, אמר אביו כי "אני מנחש שגם הכוחות קיוו לתפוס אותם בסיטואציה כזו שהם לא היו בין החיים". שורק הודה למנחמים הרבים: "מקבלים הרבה כוחות". רה"מ בבית המשפחה: "אי אפשר לעקור אותנו משום מקום בארץ"

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו הערב (שלישי) לעפרה לביקור תנחומים בבית משפחת שורק, שבנה דביר נרצח בפיגוע סמוך למגדל עוז שבגוש עציון בשבוע שעבר. "המשפחה גדלה בצילו של סב שהיה ניצול שואה ולוחם שלחם עד הרגע האחרון, הם גידלו משפחה למופת, אהבת ישראל ואהבת האדם שטבועה בהם", אמר נתניהו מחוץ לבית המשפחה. "אי אפשר לעקור אותנו משום מקום בארץ ישראל ונמשיך להילחם. ארץ ישראל נבנתה בייסורים. צריך לראות את המשפחה הזאת ולראות עד כמה גדול המטען הרוחני שלהם".

חמישה ימים לאחר הפיגוע, אביו של רב"ט דביר, יואב שורק, ביקש להודות על התמיכה שקיבלו בני המשפחה. "הבנו פתאום שאנחנו שחקנים בסרט של אירוע לאומי ואפילו יותר מזה", סיפר, "לא בחרנו בזה וזה חזק מאיתנו", סיפר. "באו אנשים מכל העולם, אנשים טובים, ואנחנו מקבלים . גם מקבלים הרבה כוחות מהמשפחה, מנסים להבין מדוע אירוע כזה סוחף את כולם".

שורק, הסביר את אמירותיו זמן קצר לאחר תפיסת החשודים במעורבות בפיגוע - לפיהן היה שבע רצון אם היו נתפסים מתים. האכזבה הזו היא לא שלנו, היא אכזבה לאומית", אמר. "אני מנחש שגם הכוחות קיוו לתפוס אותם בסיטואציה כזו שהם לא היו בין החיים. אנחנו קיבלנו מסרים גם דרך ערוצים רשמיים וגם לא רשמיים, שהפעולה של כוחות הביטחון הייתה מאוד נחושה וחדורת מוטיבציה. זה ביטוי לכך שהפשע נגע לרבים בעם".

יואב שורק, שבנו החייל נרצח בפיגוע בגוש עציון אמר כי 
האכזבה מתפיסת המחבלים בחיים היא "אכזבה לאומית". רוני כנפו
יואב שורק/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully