וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת החלפן שנרצח בנתניה: החשוד תקף את המשפחה ונכלא, דרשנו שמירה

13.8.2019 / 16:47

בפוסט שהעלתה בר וייכמן, בתו של חלפן הכספים דוד אגייב שנרצח בנתניה, ציינה כי החשוד ניהל עמה מערכת יחסים, ומשהופסקה תקף באלימות את משפחתה. "כשהשתחרר ממאסר ביקשנו שמירה - אך אמרו לנו במשטרה ש'אין מה לעשות'", סיפרה. המשטרה: "מעולם לא הוגשה תלונה בנושא"

צילום: מד"א, עריכה: ניר חן

בר וייכמן, בתו של חלפן הכספים דוד אגייב בן ה-73 שנרצח בנתניה לפני יומיים, ניהלה בצעירותה מערכת יחסים עם החשוד במעשה, כפיר עטיה בן ה-36 שנעצר מוקדם יותר היום (שלישי). בפוסט שפרסמה בפייסבוק ספדה בר לאביה, וציינה כי במשך ארבע שנים ספגה אלימות מצדו.

"אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה", כתבה וייכמן. "בן עוולה חסר כל צלם אנוש רצח אותך בדם קר ללא שום נקיפות מצפון ורגש. לא מגיעה לאותו רוצח במה אבל אני רוצה לחלוק לך את הכבוד שמגיע לך אבא יקר שלי".

החשוד ברצח חלפן הכספים בנתניה, כפיר עטיה, בן 36 תושב העיר. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"ניהל מערכת יחסים". כפיר עטייה החשוד ברצח/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"בצעירותי ניהלתי מערכת יחסים עם אותו רוצח", סיפרה בתו של אגייב. "במשך ארבע שנים סבלתי מאלימות מילולית ופיזית ומאובססיביות. ביום שהחלטתי לשים לזה סוף לקום וללכת החלה מסכת הטרדות בלתי פוסקות. אותו רוצח הלך ושדד את בנק הדואר וכתוצאה מכך נכנס לכלא לתקופה. כאשר השתחרר הייתי נשואה. באותם ימים סבלנו מהטרדות חוזרות, השחתת מכוניות בני המשפחה, שריטות דלתות הבית, ניסיון לשרוף את הקליניקה שלי ואף יום אחד חיכה לי מתחת לבית עם אלה".

בהמשך דבריה סיפרה וייכמן כי עטיה אף ניסה בעבר לדקור את בעלה בבית העסק של אביה, ובעימות ביניהם הותיר צלקת בפניו. "באותם ימים עברתי טיפולי פוריות", שחזרה. "הלחץ התמידי והפחד מפניו הביאו להפלה. לאחר כמה פשעים נוספים של אותו רוצח מתועב הוא נכנס שוב לכלא ולאחר ריצוי העונש הוא יצא לחופשי והדבר הראשון אותו בחר לעשות הוא לתקוף את אבא שלי מתחת לביתי עם גרזן ולגרום לו לפגיעה מוחית, בה הוא פתח לו את כל הראש. אבא ניצל בנס הוא עבר שיקום ארוך וקשה במשך שנה, עד שחזר לעצמו ולתפקוד מלא. על אותו מעשה הוא ישב בכלא תשע שנים".

עוד בוואלה!

אחרי ארבעה חודשים: נקבע מותה של הדיילת שנדבקה בחצבת בטיסה

לכתבה המלאה

וייכמן אף ציינה כי רק לפני ארבעה חודשים, עטיה השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בגין המעשים שביצע. לדבריה, ביום שחרורו, הגיעה עם בני משפחתה לקצין המשטרה בנתניה והתריעה על הסכנה הנשקפת להם. "התחננו בפניו לעזרה, שמירה, השגחה, משהו", אמרה. "אולם תשובתו היחידה הייתה: 'אין מה לעשות הוא סיים לרצות את העונש שלו'. בלית ברירה ומבלי שום עזרה מהמשטרה המשכנו בחיינו וברגע של שאננות קרה הנורא מכל, הדבר היחיד ממנו פחדתי כל חיי - הוא חיכה לאבא שלי בחדר המדרגות בבניין ודקר אותו מספר רב של פעמים, הוא רצח אדם מבוגר בן 73, אדם שלא יכול היה להגן על עצמו בשום דרך. הוא התגנב מאחוריו ודקר אותו בדם קר וברח".

הבת ואביה של הנרצח בנתניה. אתר רשמי
הבת בר וייכמן ואביה חלפן הכספים דוד אגייב שנרצח בנתניה/אתר רשמי

עטיה, תושב נתניה, נעצר היום בתום יומיים של חיפושים. בהמשך הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. ביומיים שחלפו מאז הרצח פרסמה המשטרה את תמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים. בית המשפט הוציא אתמול צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה למשך שבוע עד לתאריך ה-18 באוגוסט. במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירה החשד לרצח. הלוויתו של אגייב תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין בנתניה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדברים: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. בניגוד לנטען, לפני מספר חודשים פנתה בתו של הקורבן לשירותי הרווחה בעיר והביעה חשש משחרור העתידי של החשוד ממאסר. גורמי הרווחה ונציג משטרה זימנו אותה ואת אביה על מנת להציע אפשרויות טיפול שונות, על אף שלא נטען כל אירוע פלילי כלשהו מצד בני המשפחה מצדו של החשוד. לציין כי בשום שלב ומעולם לא הוגשה תלונה במשטרה נגד החשוד ממי מבני משפחת הקורבן, למעט אירוע בודד לפני למעלה מעשור, בגינו הורשע החשוד וריצה עונש מאסר ממושך. מאז ועד היום, לא התקבלו במשטרת ישראל דיווח או תלונה על אירוע כשלהוא נגד החשוד. משטרת ישראל מצרה על האירוע ותפעל למיצוי הדין עם החשוד".

זירת הרצח בנתניה 11 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח בנתניה, לפני יומיים/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully