וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יומיים של חיפושים: אותר החשוד ברצח חלפן הכספים בנתניה

13.8.2019 / 10:29

כפיר עטיה בן ה-36, שנמלט לאחר שדקר למוות את דוד אגייב בן ה-73, נעצר לאחר שתמונתו פורסמה ציבור על מנת שיסייע בחיפושים. הוא יובא לחקירה ולהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה

צילום: מד"א, עריכה: ניר חן

תושב נתניה החשוד ברצח חלפן הכספים דוד אגייב בן ה-73 בעיר אותר הבוקר (שלישי) לאחר יומיים של חיפושים. כפיר עטיה בן ה-36, שנחשד שקר למוות את אגייב, יובא היום לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הוא יילקח לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מעצרו של עטיה מגיע לאחר שהמשטרה פרסמה את תמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים. בית המשפט הוציא אתמול צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה למשך שבוע עד לתאריך ה-18 באוגוסט. במקביל, המשטרה ממשיכה בחקירה החשד לרצח. הלוויתו של אגייב תתקיים היום בשעה 13:00 בבית העלמין בנתניה.

החשוד ברצח חלפן הכספים בנתניה, כפיר עטיה, בן 36 תושב העיר. דוברות המשטרה, אתר רשמי
עטיה, החשוד ברצח/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אגייב נמצא שלשום ללא רוח חיים בשדרות בנימין בעיר. צוות פרמדיקים של מד"א שהוזעק למקום מצא אותו שרוע עם סימני דקירה, ונאלץ לקבוע את מותו בשטח. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ראיות בזירה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. "כשהגענו למקום ראינו גבר בן 73 שוכב כשהוא מחוסר הכרה", סיפר פרמדיק מד"א ירדן דהרי. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully