וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: גופת בן 73 נמצאה ברחוב עם סימני דקירה

11.8.2019 / 22:10

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לשדרות בנימין בנתניה מצאו את הגבר עם סימני דקירה וללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו בזירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה - והרקע הוא ככל הנראה פלילי

צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חלפן כספים בן 73 נמצא ללא רוח חיים בשדרות בנימין שבנתניה. צוות פרמדיקים של מד"א שהוזעק למקום מצא אותו שרוע עם סימני דקירה, ונאלץ לקבוע את מותו בשטח. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ראיות בזירה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

"כשהגענו למקום ראינו גבר בן 73 שוכב כשהוא מחוסר הכרה", סיפר פרמדיק מד"א ירדן דהרי. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

זירת הרצח בנתניה 11 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
בן 73 נמצא ללא רוח חיים עם סימני דקירה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח בנתניה 11 באוגוסט 2019. איחוד הצהלה, אתר רשמי
זירת הדקירה, הערב/אתר רשמי, איחוד הצהלה

לפני כשישה ימים נורה למוות גבר בן 48 בשכונת ג'ואריש ברמלה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ועצרה שני חשודים בחשד לרצח. בעקבות האירוע, כביש 444 נחסם לתנועה בצומת כוח לכיוון דרום. זמן קצר לאחר מכן נעצרו שני חשודים במעשה, ומעצרם הוארך בשמונה ימים.

פאראמדיק מד"א עמית דקל שהגיע לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו גבר יושב בתוך רכב מחוסר הכרה, הוא סבל מפצעי ירי בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully