וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגיעה מלידה": משפחת הנעדרת במלזיה הציעה פרס כספי עבור מי שימצא אותה

משפחת קווירין מלונדון הודיעה כי תיתן עשרת אלפים ליש"ט למי שיצא עבורם את בתם בת ה-15, שנעדרת כבר תשעה ימים במעבה הג'ונגל של מלזיה. בנוסף לכך, הם הודיעו כי הסכום נתרם על ידי בעל עסק אנונימי. המשפחה שיבחה את מאמצי המשטרה ואמרה שהכסף נועד "כדי לסייע בחקירה"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

פרס בשווי עשרת אלפים ליש"ט הוצע למי שיימצא את נורה קווירין, תושבת בריטניה בת 15, שנעדרת במעבה הג'ונגל של מלזיה כבר תשעה ימים. קווירין נעלמה מחדרה באתר הנופש דוסון שבמדינת המחוז הדרומית נגרי סמבילן ברביעי באוגוסט. 350 איש משתתפים בחיפושים אחריה.

משפחתה של נורה הודיעה על הפרס הכספי ואמרה כי "לבנו נשבר". המשטרה מתייחסת אל נורה כאל נעדרת, אך המשפחה חוששת שהיא נחטפה. סוכנות הפשיעה הלאומית ומשטרת לונדון הצטרפו לאירלנד וצרפת במתן תמיכה לרשויות במלזיה. אנשי צוות החיפוש תיארו את התנאים בג'ונגל בו חיפשו את קווירין כ"קשים" ועם מזג האוויר חם ולח.

נורה קווירין, נערה בריטית שנעלמה במעבי הג'ונגל של מלזיה. אתר רשמי
נורה קווירין שנעלמה במעבה הג'ונגל במלזיה/אתר רשמי

משפחתה של נורה הודיעה כי הפרס למציאת הנערה נתרם על ידי עסק אנונימי בבלפסט. "נורה היא הילדה הראשונה שלנו, היא הייתה פגיעה מיום שנולדה. היא כל כך יקרה לנו וליבנו נשבר", אמרו. בנוסף לכך, הם שיבחו את מאמצי המשטרה שביצעו את החיפוש, ואמרו כי הם החליטו להציע את הפרס "כדי לסייע בחקירתם".

ג'ים גמבל, לשעבר מנכ"ל מרכז ניצול והגנה מקוונת על ילדים, שקיים קשר עם המשפחה כמעט מדי יום, אמר כי הם "חיים את הסיוט הגרוע ביותר של כולם. ככל שזה נמשך, קשה יותר לשמור על התקווה".

עוד בוואלה!

המתנה שלא חדלה לתת: המבקר החדש ממלא בלהט את השליחות של נתניהו

לכתבה המלאה
משפחת קווירין, שבתם בת ה-15 נערדת תשעה ימים במלזיה, מודיעה על הפרס הכספי במסיבת עיתונאים. 13 באוגוסט 2019. רויטרס
משפחת קווירין מודיעה על הפרס הכספי במסיבת עיתונאים/רויטרס

הקווירינים, משפחה אירית-צרפתית שגרה 20 שנה בלונדון, הגיעו לאתר הנופש האקולוגי ביער דושון בשלישי באוגוסט. נורה נעדרה מחדרה למחרת בבוקר והחלון בדירת המשפחה נמצא פתוח.

על פי המחלקה לסטטיסטיקה במלזיה, מרבית משקי הבית הממוקמים באזור מרוויחים בממוצע 4,500 רינגיט בחודש, כלומר התגמול הוא יותר מפי עשרה מההכנסה החודשית הממוצעת במדינה. יותר מ-95 אלף ליש"ט נתרמו בדף שהוקם על ידי דודתו של נורה, בעוד שבאתר אחר שהקימה הדודה כדי לאפשר לאנשים לתרום ביורו גויסו יותר מ-16 אלף אירו. הכסף נועד לכסות את ההוצאות שהוצאות המשפחה בהמשך המבצע.

צוות החיפוש במלזיה המנסה לאתר את נורה קווירין, תיירת בריטית שנעדרת במעבה הג'ונגל תשעה ימים. 13 באוגוסט 2019. AP
צוות החיפוש במלזיה המנסה לאתר את נורה קווירין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully