וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה לבית באישון לילה: תיעוד מצלמות הקסדה ממעצר המחבלים בגוש עציון

לוחמי הימ"מ שהשתתפו במצוד אחר המחבלים שרצחו את רב"ט דביר שורק בפיגוע סמוך למגדל עוז, פרצו לביתם בכפר בית כחיל שליד חברון. בתיעוד מצלמות הקסדה הם נראים מוציאים את החשודים ממיטותיהם ומובילים אותם לחקירת שב"כ

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: תומר לוי

משמר הגבול חשף הערב (ראשון) את תיעוד רגעי מעצרם של שני החשודים במעורבות ברצח החייל דביר שורק שאירע ביום חמישי בגוש עציון. בתיעוד, שצולם במצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ בבתיהם של המחבלים, נראים הלוחמים פורצים לביתם של המחבלים בכפר בית כחיל ועורכים חיפוש בבתיהם עד למעצרם.

לאחר הפיגוע הוקפצו לוחמי הימ"מ לגזרת יהודה ושומרון בכדי לקחת חלק בפעולות שננקטו מצד מערכת הביטחון לאיתור זהותם ומקום מחבואם של המחבלים. ככל שחלפו השעות התגבר המאמץ המודיעיני אותו הוביל שירות הביטחון הכללי (שב"כ) שהביא ביום שישי להערכה כי החשודים נמצאים במתחם ובו מספר בתים בכפר הפלסטיני בית כחיל שבאזור חברון.

תיעוד מעצר המחבלים שביצעו את הפיגוע בגוש עציון 11 באוגוסט 2019. אתר רשמי
תיעוד מעצר המחבלים/אתר רשמי

על הכפר פשטו עשרות לוחמי הימ"מ שהתפצלו לכמה מוקדים, בהם על פי החשד נמצאים המחבלים. הלוחמים ביצעו סריקות בשני בתים במתחם הבנוי במהלכם אותרו מספר חשודים בהם שניים במעורבות בביצוע הפיגוע. שניים מהחשודים אותרו ונעצרו בשנתם על גג אחד המבנים.

החשודים ברצח, פעיל חמאס נסיר עסאפרה בן ה-24, וקאסם עסאפרה בן ה-30, נעצרו בחלוף כמעט 48 שעות מאז שנרצח רב-טוראי שורק בפיגוע סמוך למגדל עוז.

עוד בוואלה!

שותה לשוכרה לפני התאונה ונכנס לרכב: תיעוד הדורס מקריית גת

לכתבה המלאה
תמונות ממעצר החשודים בפיגוע בגוש עציון, 10 באוגוסט 2019. דובר צה"ל
מעצר החשודים בפיגוע בגוש עציון, אתמול/דובר צה"ל

"אנחנו מודים לכוחות הביטחון על הפעולה המהירה לתפיסת המחבלים, אף שצר לנו שנתפסו חיים", אמר אתמול יואב שורק אביו של דביר. "אנו שמחים שדביר לא ראה את פני רוצחיו, וגם אנחנו נשתדל שלא לראות אותם, לא כעת ולא במשפט. העיקר המוטל על כוחות הביטחון הוא סיכול ומניעת פיגועים, ואנחנו מבקשים לחזק את ידיהם במלאכה קשה זו", הוסיף.

דביר שורק החייל בן ה- 18 שנדקר למוות בציר בין מגדל עוז לאפרת 8 באוגוסט 2019. צע, אתר רשמי
נרצח בידי מחבלים ביום חמישי, דביר שורק/אתר רשמי, צע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully