וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחרי המחבלים שרצחו את דביר שורק: ארבעה גברים פלסטינים ואישה נעצרו

יניר יגנה ויפעת רוזנברג

10.8.2019 / 7:45

כוחות הביטחון ממשיכים בניסיון לאתר את הרוצחים שדקרו למוות את רב"ט דביר שורק, שגופתו אותרה ביום חמישי בגוש עציון. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי ביממה האחרונה נעצרו חמישה פלסטינים, ובהם אישה, בכפר בית פג'אר הסמוך לבית לחם ובבית כאחל, ושתי מכוניות הוחרמו

קרדיט: דובר צה"ל

המצוד אחרי המחבלים - עדכונים אחרונים

  • נמשכים החיפושים אחרי חוליית המחבלים שרצחה את דביר שורק
  • דיווחים פלסטיניים: חמישה פלסטינים נעצרו, שני רכבים הוחרמו באזור בית לחם וחברון
  • נתניהו: "הולכים לתפוס את המרצחים האלה"

בצה"ל ממשיכים גם הבוקר (שבת) בחיפוש אחר המחבלים שרצחו את רב"ט דביר שורק ביום חמישי בגוש עציון. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי שלושה גברים פלסטיניים ואישה נעצרו בכפר בית כאחל שבאזור חברון, ורכב הוחרם. העצורים הם עכרמה עסאפרה, נציר עסאפרה, קאסם עסאפרה ואשתו אינאס. אמש דווח כי בכפר בית פג'אר הסמוך לבית לחם הוחרמה מכונית, שככל הנראה שימשה את המחבלים בפיגוע. בעל הרכב, עמר מנסור תואבתה, בן 29 מהכפר, נעצר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש למצוד אחר המחבלים. בשידור בפייסבוק אמר נתניהו כי "אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה. לפי דיווח שקיבלתי לפני שעה קלה, אנחנו בדרך לשם. זה לא ייקח הרבה זמן".

עם המשך המרדף אחר חוליית המחבלים, עולה החשד כי הרוצחים הצליחו להתפצל ולא נמצאים במקום אחד. כוחות מיוחדים הצטרפו לחיפושים הנרחבים באזור יהודה ושומרון שהחלו בליל חמישי עם איתור גופתו של שורק בציר בין מגדל עוז לאפרת בגוש עציון. השאיפה במערכת הביטחון היא לאתר את המחבלים, תוך ניסיון למנוע כמה שיותר חיכוך עם אוכלוסייה פלסטינית שאיננה מעורבת בטרור.

כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה פועלים כדי להתחקות אחר נתיב הבריחה ומקום המסתור של המחבלים.

מעצר פלסטיני בכפר בית כאחיל הסמוך לחברון בחשד למעורבות ברצח דביר שורק בגוש עציון, 10 אוגוסט 2019. עיבוד תמונה
כוחות צה"ל מבצעים מעצר באזור חברון, הבוקר/עיבוד תמונה

שורק נסע ביום רביעי לקנות מתנה לרב ישיבת ההסדר "אור תורה מחניים" בה למד, ומאז בני משפחתו לא הצליחו ליצור עמו קשר. מהחקירה עולה כי הוא עלה לטרמפ כשברכב ישבו המחבלים ועל פי החשד נאבק עמם לפני שנדקר למוות בסמוך לשער הישיבה. עם זאת, נשללה האפשרות לניסיון חטיפה.

כוחות צה"ל עורכים סריקות בהמשך לפיגוע שאירע במרחב החטיבה המרחבית "עציון" בו נפל דביר שורק. 09 באוגוסט 2019. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בחיפושים, היום/דובר צה"ל

בבית משפחת שורק בעפרה קיבלו היום קרובים וחברים רבים שהגיעו לנחם. האב, יואב, אמר כי הוא מקווה שבנו "עלה השמימה בטהרה ולא מתוך מאבק שנכשל בסופו של דבר עם מי שארב לו שם". האב סיפר כי הם ממתינים לתוצאות הראשוניות של החקירה. "מאוד מקווה שזה כמו שאני מדמיין את זה, שהוא הלך לתומו והותקף מאחור ולא הספיק לראות את הפרצוף הרשע מול העיניים".

(עדכון ראשון: 9.8, 19:30)

דביר שורק, חמ"ל, פיגוע דקירה בגוש עציון. אדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
דביר שורק, שנרצח בפיגוע בגוש עציון/מערכת וואלה!, אדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully