וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הפיגוע: אנחנו בדרך לתפוס את המרצחים, לא ייקח הרבה זמן

9.8.2019 / 13:27

ראש הממשלה התייחס למצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע בגוש עציון שבו נרצח החייל דביר שורק ואמר כי הוא עומד להסתיים. "אנחנו בדרך לשם", הבטיח. כוחות הביטחון ממשיכים בסריקות נרחבות אחר חוליית המחבלים באזור יהודה ושומרון

צילום: ערוץ 13, עריכה: ניב מעוז

הפיגוע בגוש עציון - כל העדכונים

  • נתניהו: "הולכים לתפוס את המרצחים האלה, לא ייקח הרבה זמן"
  • חשד כי המחבלים שדקרו למוות את דביר שורק הצליחו להתפצל
  • כוחות מיוחדים הצטרפו לסריקות הנרחבות במרחב יהודה ושומרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שישי) למצוד אחר המחבלים שרצחו את החייל רב"ט דביר שורק בגוש עציון. בשידור בפייסבוק אמר נתניהו כי "אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה. לפי דיווח שקיבלתי לפני שעה קלה, אנחנו בדרך לשם. זה לא ייקח הרבה זמן".

במערכת הביטחון ממשיכים במרדף אחר חוליית המחבלים, ובמקביל עולה החשד כי הרוצחים הצליחו להתפצל ולא נמצאים במקום אחד. כוחות מיוחדים הצטרפו לחיפושים הנרחבים באזור יהודה ושומרון שהחלו בליל חמישי עם איתור גופתו של שורק בציר בין מגדל עוז לאפרת בגוש עציון. השאיפה במערכת הביטחון היא לאתר את המחבלים, תוך ניסיון למנוע כמה שיותר חיכוך עם אוכלוסייה פלסטינית שאיננה מעורבת בטרור. כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה פועלים כדי להתחקות אחר נתיב הבריחה ומקום המסתור של המחבלים.

שורק נסע ביום רביעי לקנות מתנה לרב ישיבת ההסדר "אור תורה מחניים" בה למד, ומאז בני משפחתו לא הצליחו ליצור עמו קשר. מהחקירה עולה כי הוא עלה לטרמפ כשברכב ישבו המחבלים ועל פי החשד נאבק עמם לפני שנדקר למוות בסמוך לשער הישיבה. עם זאת, נשללה האפשרות לניסיון חטיפה.

סיור ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום מציאת גופתו של דביר שורק זל במגדל עוז. עמוס בן גרשום לעמ, אתר רשמי
נתניהו בסיור בזירת הפיגוע, אתמול/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לעמ

בבית משפחת שורק בעפרה קיבלו היום קרובים וחברים רבים שהגיעו לנחם. האב, יואב, אמר כי הוא מקווה שבנו "עלה השמימה בטהרה ולא מתוך מאבק שנכשל בסופו של דבר עם מי שארב לו שם". האב סיפר כי הם ממתינים לתוצאות הראשוניות של החקירה. "מאוד מקווה שזה כמו שאני מדמיין את זה, שהוא הלך לתומו והותקף מאחור ולא הספיק לראות את הפרצוף הרשע מול העיניים".

כ-1,500 בני אדם השתתפו אמש בהלווייתו של החייל בן ה-19 בבית העלמין האזרחי בעפרה. הוא הותיר אחריו הורים, יואב ורחל, ושישה אחים: שחר בן 24, נועה בת 23, רות בת 21, בנימין בן 15, איתן בן 13 ואורי בן תשע. סבו של דביר, טוביה שלזינגר ספד לנכדו: "כשחשבתי על דביר, דביר החמוד, למדנו רק לפני שבועיים שיעור שתינוקות של בית רבן היה נהוג בישראל להתחיל בספר ויקרא שיבואו טהורים ויתעסקו בטהרה. דביר בן 19 תינוק של בית רבן. היית כולך טהור".

עוד בוואלה!

פרשת המין בקפריסין: משפחת המתלוננת מגייסת כספים להשיבה הביתה

לכתבה המלאה
דביר שורק החייל בן ה- 18 שנדקר למוות בציר בין מגדל עוז לאפרת 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
החיפושים אחר רוצחיו בעיצומם. שורק/אתר רשמי
מסע הלוויה של רב"ט דביר שורק הי"ד כעת בעפרה.. TPS
הלווייתו של שורק בעפרה, אמש/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully