וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד גרוסמן ספד לדביר שנרצח בפיגוע: "נער אנושי, רגיש ואמן בנפשו"

הסופר שכתב את הספר שרכש החייל לרב הישיבה טרם הרצח, הביע את תנחומיו למשפחת שורק. גרוסמן, אב שכול בעצמו, פנה להורים: "אני אומר מניסיון, זו תחילתה של דרך ארוכה וקשה מאוד"

קרדיט: ערוץ 13

רב"ט דביר שורק, שנרצח הלילה (חמישי) בפיגוע הדקירה בגוש עציון, יצא מביתו כדי לקנות ספר במתנה לרב הישיבה בה למד. הסופר שכתב את הספר, דויד גרוסמן, שמע על החייל וספד לו. "שמעתי עליו הרבה במשך היום - נער אנושי, רגיש, אוהב אדם ושלום, אמן בנפשו". גרוסמן, אב שכול, הוסיף: "לבי להוריו ומשפחתו ולכל אוהביו. אני אומר מניסיון, זו תחילתה של דרך ארוכה וקשה מאוד".

שראל רוזנבלט, רב בישיבת ההסדר "אור תורה מחניים" בה למד הנרצח, סיפר כי "הוא היה בירושלים ונסע לקנות לרב שלו מתנת סוף שנה, הכרת תודה". יוסי פורמן, רבו המחנך של שורק, אמר כי תלמידו אותר כשהוא מחבק את הספר שקנה במתנה לרבו. "מצאו אותו עם הספרים שקנה מתנה לרבנים בסוף שנה מלמדת על האישיות. אדם שמפרגן, שמכיר טובה ותודה", תיאר הרב.

דביר שורק החייל בן ה- 18 שנדקר למוות בציר בין מגדל עוז לאפרת 8 באוגוסט 2019. אתר רשמי
"אוהב אדם ושלום". שורק/אתר רשמי

לפני 13 שנה שכל גרוסמן את בנו אורי, שנהרג במלחמת לבנון השנייה. הטנק בו שהה אורי נפגע מטיל נ"ט שירה חיזבאללה וגרם למותם של ארבעה לוחמים. שנה לאחר נפילתו, קיבל יחד עם חבריו לטנק צל"ש מאלוף פיקוד המרכז על פעילותם במהלך המלחמה.

דוד גרוסמן. GettyImages
ספד לשורק. גרוסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully