וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שנהרג מפיצוץ מטף הובא למנוחות: "מרגישים כמו בחלום רע"

6.8.2019 / 21:15

בני משפחתו ומכריו של שי גבאי, אזרח עובד צה"ל שנהרג בתאונה בבסיס תל השומר, ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין בחדרה. אחותו, סיון, קראה לחקור את נסיבות מותו. "אם יימצא שהיה מחדל - מישהו יצטרך לתת את הדין", אמרה

עריכה: רענן פוגל

בני משפחה וחברים קרובים הגיעו הערב (שלישי) לבית העלמין החדש בחדרה ללוות את שי גבאי, אזרח עובד צה"ל שנהרג בתאונה בבסיס תל השומר. סמוך לבית המשפחה התאספו חברים קרובים ובסמטה הקרובה בגבעת אולגה הוקם אוהל בו בני המשפחה יישבו שבעה.

גבאי, בן 38 מגבעת אולגה, עבד כחמש צריח במרכז שיקום ואחזקה בבסיס שבמרכז הארץ. מותו נגרם כתוצאה מפיצוץ מטף תעשייתי במהלך עבודה שגרתית. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי לאחר שנפצע אנוש, אולם לאחר מכן הוא מת מפצעיו. הוא הותיר אחריו אישה - עינת, ושלושה ילדים פלג בן ה-8, עוז בן ה-7 ושילת בת השנה.

"היה פיצוץ של מטף תעשייתי במרחק של עשרה מטרים ממנו", סיפרה סיוון בוסי, אחותו של גבאי. "הוא חיכה תחת סככה שיאספו אותו למתחם שהיה צריך להגיע אליו. המטף התפוצץ במפתיע. יש כרגע חקירה של מצ"ח והמשטרה הכחולה. נהיה חכמים יותר בהמשך. בשורה התחתונה זה לא פותר לנו את הבעיה".

שי גבאי, אזרח עובד צה"ל מגבעת אולגה, שנהרג בפיצוץ בתל השומר. באדיבות המשפחה, באדיבות המצולמים
שי גבאי/באדיבות המצולמים, באדיבות המשפחה

"שי הוא חימושניק, אזרח עובד צה"ל", המשיכה בוסי. "שנים עובד עם טנקים, מתקן אותם. אהב מאוד את הצבא, את מקום העבודה שלו, את החיילים שלו. היה סופר אחראי, סופר נאמן. לאחרונה עבר למשהו בתחום הנשק. הבוקר הוא יצא כרגיל לעבודה. בשעה עשר דיבר שיחה רגילה עם אבא. הכל היה כרגיל. הוא היה איש משפחה מסור, אבא אוהב, שלושה ילדים קטנים. אבא טוב, בעל טוב. מלח הארץ".

"זו אבידה גדולה, טרגדיה עצומה למשפחה. לא מעכלים את האסון שנפל עלינו. מקווים להיות חזקים, לעזור אחד לשני. הלב נחמץ", אמרה האחות.

"אנחנו רוצים להבין עד הסוף את הפרטים, אם זה היה מחדל, שיתן על זה את הדין מי שצריך", הבהירה בוסי. "לא ייתכן שאדם קם בבוקר, יוצא לעבודה ולא חוזר. אדם בשיא חייו, חזק, חיוני, פעיל. לא ניתן לתאר את ההלם, את השוק. וזה צער גדול. אנחנו מרגישים בחלום רע, בסיוט. זה לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully