וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה במוט ברזל ללא סיבה: אזרח סודאן מואשם בהריגת כלב בחיפה

6.8.2019 / 8:16

על פי כתב האישום, עבדלמואמן קאדר נכנס לחצר בניין בשכונת הדר הכרמל, שבה הסתובבו שני כלבי שי טסו. כשבעלת הדירה שאלה אותו למעשיו, הוא החל להכות את אחד מכלביה הזעירים נמרצות עד שנפל וחדל לזוז. לאחר שנתפס, אמר בחקירתו: "חתולה הוליכה אותי, לכלב היו שלוש עיניים"

כלב מגזע שי טסו. צילום: Nagel Photography, ShutterStock
האישום - הכה למוות את הכלב הזעיר במוט ברזל. כלב מסוג שי טסו/ShutterStock, צילום: Nagel Photography

בבית משפט השלום בחיפה הוגש אתמול כתב אישום כנגד אזרח סודאן בגין הריגת כלב של תושבת שכונת הדר הכרמל שבה הוא מתגורר. האירוע התרחש ביום שישי האחרון. על פי כתב האישום, עבדלמואמן קאדר בן ה-47 נכנס כשהוא מחזיק מוט ברזל לחצר הבית ברחוב סוקולוב, שבה הסתובבו אותה עת שני כלביה הזעירים מסוג שי טסו של אישה המתגוררת בבניין.

קאדר נקש על חלון סלון דירתה שבקומת הקרקע. כשהכלבים החלו לנבוח, היא יצאה אליו ושאלה אותו לפשר מעשיו. מכתב האישום עולה כי בתגובה, לנגד עיניה, הוא החל להכות את אחד הכלבים באמצעות מוט הברזל שבידו, הפליא בו מכות נמרצות עד אשר הכלב נפל וחדל לזוז. האישה החלה לצעוק לעזרה ולטענת המשטרה, אז קאדר נמלט.

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
הנאשם יישאר במעצר עד לדיון בעניינו. בית המשפט בחיפה/צילום מסך, Google street view

המשטרה הוזעקה ולאחר זמן קצר, בסיוע האישה שהצביעה על קאדר לא הרחק מהמקום, שוטרי סיור של תחנת חיפה עצרו אותו והעבירו אותו לתחנה לחקירה. בחקירתו הוא הודה כבר כי הרג את הכלב, ומסר: "זה מאלוהים, לא רציתי ללכת, חתולה הוליכה אותי לשם. לכלב היו שלוש עיניים, אם לא הייתי נותן לו מכה הוא היה פוגע בי".

בנוסף לעבירת הריגת הכלב, מואשם קאדר גם בהסגת גבול. הבוקר, במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה התביעה מהשופטת אורית קנטור את הארכת מעצרו עד תום ההליכים כנגדו. לנאשם אין קרובים בארץ ואין כתובת קבועה בישראל, שבה הוא שוהה באשרה זמנית.

עד לדיון לגופה של הבקשה הוא יישאר מאחורי סורג ובריח. "קיבלנו היום את כתב האישום וביקשנו דחיה על מנת ללמוד חומר החקירה", אומר עו"ד עסאם טנוס המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית. "לאור אינדקציות מסוימות הנאשם הופנה לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית לבחון כשירותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully