וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כלבים וגנבים: הפושעים המפתיעים שסחבו תיק לתיירת בים המלח

5.8.2019 / 2:45

תיירת גרמנייה התלוננה במשטרה כי בעת שרחצה בים המלח יחד עם בן זוגה - נגנב תיקה ובו מכשירי טלפון, ארנקים ומפתחות. לאחר שתשאול הרוחצים במקום לא העלה דבר, המצלמות חשפו את עצם העניין: כלבים משוטטים ששיחקו בחוף גררו את התיק כמה עשרות מטרים משם

עריכה: עמית שמחה

דיווח על גניבת תיק בים המלח בסוף השבוע הוביל אל פושעים בלתי צפויים: כלבים המשוטטים על חוף הים. הפרשה החלה כאשר תיירת מגרמניה שהגיעה לנפוש בים המלח יחד עם בן הזוג שלה, התקשרה ביום שישי האחרון אל מוקד המשטרה ודיווחה על גניבת תיק שבו היו מכשירי הטלפון הנייד של השניים, ארנקים ומפתחות, בשעה שהיא ובן הזוג שלה נכנסו אל המים.

תיעוד הכלבים המשוטטים ששיחקו ולקחו תיק של תיירת מגרמניה בים המלח. צילום מסך, אתר רשמי
פושעים בלתי צפויים. מתוך התיעוד המפליל/אתר רשמי, צילום מסך

מיד עם קבלת הקריאה יצאו שוטרי נקודת המשטרה בים המלח אל עבר החוף. רס"ר עיסאם אל-קרנואי גבה עדויות מהמתרחצים בחוף וערך סריקות במקום - אך התיק האבוד עדיין לא נמצא. השוטר הבחין כי ישנן מצלמות בחוף הים, והשוטרים פנו אל אנשי המועצה האזורית תמר בבקשה לצפות בחומרים המצולמים, בתקווה לאתר במהירות את הגנב והתיק.

אלא שבשלב זה ציפתה להם הפתעה: בתיעוד ראו השוטרים כי כלבים משוטטים ששיחקו בחוף הים לקחו את התיק מהמקום אל מרחק של כמה עשרות מטרים. לאחר סריקות נוספות באזור הוחזר התיק לתיירת, אשר הודתה לשוטרים על עבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully