וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיים ומתנפל במכות: תיעוד אלימות כלפי צוות רפואי בבי"ח בחיפה

4.8.2019 / 21:00

עלי גדבאן בן ה-23 שקרובת משפחתו אושפזה בבית החולים בני ציון חשוד שאיים על רופא ואחיות במיון ולאחר מכן תועד כשהוא מתנפל במכות על מאבטחים שהוזעקו למקום. החשוד נעצר ולאחר דיון בהארכת מעצרו, שוחרר בערבות והורחק לשבועיים מהמוסד הרפואי

עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בחיפה שיחרר היום (יום ראשון) את עלי גדבאן, תושב גדיידה-מכר בן 23 שנעצר הלילה בבית החולים בני ציון בחיפה לאחר שנחשד באיומים ותקיפת רופא ומאבטחים. גדבאן, קרוב משפחתה של מטופלת שאושפזה במקום, חשוד שאיים הלילה על רופא ואחיות במחלקת מיון של בית החולים.

בתיעוד מתוך מצלמות האבטחה של בני ציון נראה החשוד כשהוא קופץ, משתולל ומאיים על צוות המחלקה. לאחר מכן גדבאן התנפל במכות ותקף את מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום. כעבור זמן הצליחו המאבטחים להשתלט עליו והעבירו אותו לשוטרים שהגיעו ועצרו אותו. שניים מהמאבטחים שהותקפו נפצעו באורח קל וטופלו במיון בית החולים.

תקיפה במיון בני ציון. אתר רשמי
תיעוד החשוד מתוך מצלמות האבטחה/אתר רשמי

המשטרה ביקשה להאריך היום את מעצרו בחמישה ימים ואולם בדיון בהארכת מעצרו חזרה בה ובהסכמה בין המשטרה לבין עו"ד וואליד גאנם ועו"ד סיואר קזאילה שחררה אותו השופטת נסרין עדוי-ח'דר בערבות עצמית ובהרחקה של שבועיים מבית החולים.

מהנהלת המרכז הרפואי בני ציון נמסר אתמול כי "הנהלת בית החולים מגלה אפס סובלנות לאלימות כלפי הצוות הרפואי ועובדי ביה"ח ומקווה שהמשטרה תמצא את הדין עם התוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully