וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד עוצר נשימה: בני ערובה מתנפלים על רוצח כשנשק טעון בידו

5.8.2019 / 0:17

אדם חמוש באקדח נכנס לסופר בתחנת דלק באריזונה, רצח בדם קר את אחד הלקוחות ואת השאר החזיק כבני ערובה. ברגע של היסח דעת, קפץ אחד מבני הערובה על התוקף ונטרל אותו מנשקו. שאר בני הערובה אזרו אומץ והתנפלו גם הם על התוקף

VOA News

מה אתם הייתם עושים אם רוצח בדם קר היה מחזיק בכם כבני ערובה? היה לכם את האומץ להשיב מלחמה? בסרטון מדהים שפורסם השבוע ברשת נראים קבוצה של בני ערובה עושים את הבלתי יאמן ותוקפים על השובה שלהם, על אף שהוא מחזיק בידו נשק טעון עמו רצח דקות קודם לכן את אחד השבויים.

מצלמות האבטחה בסופר "סיקרל קיי" בפניקס, אריזונה, תיעדו את הרגע המצמרר שאירע ב-9 במאי, כשאדם חמוש באקדח, שזוהה מאוחר יותר כג'ול מק'לין קרסון בן ה-53, נכנס לחנות והורה לעובדים לנעול את המקום ולהתבצר בפינה. הרשויות דיווחו שברגע שנכנס לחנות, קרסון ירה למוות בראשו של אחד הלקוחות, אפרן הרננדז, אב לשניים. לאחר מכן נלקחו העובדים לפינת החנות וברגע של היסח דעת, קפץ אחד הלקוחות על התוקף, הפיל אותו לרצפה ונטרל אותו. אליו הצטרפו שאר השובים והכו אותו בחוזקה עד שאיבד את הכרתו. כשאלה הרגישו מספיק בטוח, הם רצו לדלת החנות, שברו אותה והצליחו לצאת לחופשי. כוחות SWAT הגיעו במהרה למקום ועצרו את החשוד.

בני ערובה מתנפלים על הרוצח בחנות בתחנת דלק באריזונה. צילום מסך
בני ערובה התנפלו על הרוצח/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully