וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: טרנסג'נדרית פרצה לחנות עם גרזן וניסתה לערוף לגבר זר את הראש

31.1.2019 / 8:25

במקרה שאירע לפני שנה, אישה טרנסג'נדרית מסידני תועדה נכנסת לסניף של "סבן אילבן" עם גרזן ותוקפת באלימות שני לקוחות ליד הקופה. במשפטה סיפרה ששמעה קולות שאמרו לה לבצע רצח. היא נידונה ל-9 שנות מאסר עם 4 וחצי שנים על תנאי, אולם קורבנה הגיש בקשה להארכת גזר הדין

CCTV

אישה טרנסג'נדרית מסידני, אוסטרליה, תועדה בינואר בשנה שעברה כשהיא נכנסת לחנות "סבן אילבן" עם גרזן ביד ומנסה לערוף לגבר זר את הראש. למזלו, הוא הצליח להזיז את הראש רגע לפני שהגרזן שיסף את פניו, ונותר עם פציעה קלה בלבד. התוקפת, שזוהתה כאווי אמאטי בת ה-26, הועמדה לדין והשבוע נגזרו עליה תשע שנות מאסר עם ארבע וחצי שנים על תנאי. בתקשורת המקומית דווח כי קורבן התקיפה מנסה כעת לערער על גזר הדין הקל בעיניו: "היא הלכה לשם כדי להרוג. יש לי מזל גדול שאני חי".

בסרטון שצולם במצלמות האבטחה בחנות "סבן אילבן" באנמור, סידני, נראית אווי אמאטי נכנסת למקום עם גרזן בידה. היא ניגשת לאחד הלקוחות, בנג'מין רימר, ומשוחחת איתו בנעימים עד שלפתע היא מתמלאת זעם ומעיפה את הגרזן אל עבר פרצופו של הבחור. הוא נופל לאחור פצוע ומדמם ואמאטי ממשיכה אל הקורבן הבא שלה - לקוחה חפה מפשע, שרון הקר, שבדיוק עמדה לצאת מהחנות. היא מניפה את הגרזן לראשה, מפילה אותה לרצפה ופוגעת בה שוב בגבה לפני שהיא חומקת משם. בסוף הסרטון נראה רימר מטופל בידי צוות חובשים שהגיע למקום.

טרנסג'נדרית משתוללת עם גרזן בחנות. צילום מסך
אישה טרנסג'נדרית תועדה תוקפת גבר זר בחנות "סבן אילבן"/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

החברה שבגדה נלקחה בשבי עם עוד 14 בני ערובה - בשידור חי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully