וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שבגדה נלקחה בשבי עם עוד 14 בני ערובה - בשידור חי

20.1.2019 / 9:56

גסטון מצ'אדו מאורוגוואי רצה לחזור לחברתו לשעבר אך היא סרבה. כשהמנהלת בסלון היופי בה עבדה לא נתנה לו להכנס הוא נופף בנשקו ולקח את כל אנשי המקום כבני ערובה, ומיד החל בשידור חי בפייסבוק: "כולם הולכים למות"

FACEBOOK

כשגסטון מצ'אדו בן ה-24 ממונטיווידאו, בירת אורוגוואי, נכנס לסלון היופי בו עובדת חברתו לשעבר, כדי לנסות ולהחזירה אליו, היושבים במקום הבינו שהסיטואציה לא הולכת להגמר טוב. בעלת המקום, מוניקה פרננדס, ביקשה ממנו לעזוב, אך הוא סרב, שלף נשק ולקח את חברתו ביחד עם עוד 14 אנשים כבני ערובה.

אלא שסיפורו של מצ'אדו יכול היה להרשם כעוד סיפור של אהבה נכזבת שנגמרת בצורה רעה מאוד, אלא שפתאום הוא החליט להפוך את סיפור בני הערובה לתקשורתי יותר. הוא פתח בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, כשבשנייה הראשונה נראית חברתו לשעבר צמודה אליו, כשהוא מנופף בנשקו לעברה, ושאר בני הערובה שוכבים על הרצפה.

בשלב הזה החליט מצ'אדו לספר לצופים למה הוא עושה את הפעולה המטורפת. בניגוד להנחה הראשונית שמדובר ב"צעד רומנטי" שנועד להחזיר אליו את חברתון,הוא טען לפתע כי חברתו לשעבר בגדה בו, והוא החליט לאיים שירצח את כולם: "הנה אנחנו עם כל האנשים היפים האלה, עם ה**** הקטנה שבגדה בי. תראו, השקרנית הזאת בגדה בי. וכעת היא הולכת למות, כולנו הולכים למות. אני אוהב את זה, לא רציתי לעשות את זה, אבל זה מה שהיא ביקשה".

עוד בנושא:
הכל מתועד: התחרמן עם אישה בפייסבוק לייב - ואז בעלה הגיע
קשה לצפייה: אישה ירתה בטעות בידיד שלה בשידור חי בפייסבוק
צילמה והעבירה בשידור חי את אונס חברתה - ויצאה עם עונש קל מאוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully