וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה והעבירה בשידור חי את אונס חברתה - ויצאה עם עונש קל מאוד

16.2.2017 / 14:49

למרות שהואשמה באונס, חטיפה והתעללות מינית, מריאנה לולינה בת ה-19 הודתה בעבירה קלה מאוד במסגרת עסקת טיעון ותשלח לתקופת מאסר קצרה מאוד

wcmhnbc4

נערה מאוהיו, ארה"ב, שצילמה והעבירה בשידור חי את האונס של חברתה בת ה- 17 הסכימה לעסקת טיעון ונשלחה השבוע לתשעה חודשי מאסר בלבד. במסגרת העסקה מריאנה לולינה בת ה-19 הודתה ונמצאה אשמה בשיבוש משפט. זאת למרות שבתחילה היא הואשמה באונס, חטיפה והתעללות מינית והייתה צפוייה לעונש של 40 שנות מאסר – אך טענה שהיא חפה מפשע בכל ההאשמות הללו.

האונס של בת ה-17 צולם והועבר בשידור חי באפליקציית פריסקופ (שלוחה של טוויטר בה ניתן לשתף סרטונים ושידורים חיים) בחודש פברואר שעבר וחברים של הנאנסת שצפו בזה מיהרו להזעיק את המשטרה.

עוד בנושא
שלושה אנסו בת 18 - ותיעדו בשידור חי בפייסבוק
הנערה הזו אנסה צעיר באיומי סכין ואילצה אותו לבצע בה מין אוראלי

שידרה את אונס חברתה באפלקיציה. צילום מסך
הואשמה באונס, חטיפה והתעללות מינית והייתה צפוייה לעונש של 40 שנות מאסר. תמונת המעצר של לונינה/צילום מסך

על פי הפרסומים בתקשורת האמריקאית, לונינה וחברתה פגשו את האנס, ריימונד גייטס בן ה-29, בזמן שיצאו לקניות. למחרת הן הלכו אליו לדירה, שם על פי התביעה הן "שתו אלכוהול עד שהקורבן השתכרה לגמרי". בשלב הזה גייטס כפה את עצמו מינית על הקורבן בזמן שלונינה מצלמת את הכל ומשדרת בשידור חי – בזמן שחברתה צועקת בבירור "לא" ו"תפסיק".
גייטס עצמו נמצא אשם באונס בחודש אוקטובר ונדון לתשע שנות מאסר, לאחר שהודה באונס. בתחילה היה מי שטען שעל לונינה יש להטיל עונש דומה, למרות שלא הייתה מעורבת פיזית באונס. בחקירתה אמרה לונינה כי היא צילמה את התקיפה כדי לאסוף ראיות לפשע. עורך דינה טוען שניתן לראות בסרטון שהיא עושה מאמץ לעצור את התקיפה, אך התביעה טענה כי רק במשך כעשר שניות מהסרטון, שאורכו עשר דקות, ניתן לראות אותה מושכת ברגלה של הקורבן, שזועקת לעזרה. "רוב הזמן היא פשוט משדרת דרך האפליקציה וצוחקת", הוסיפו וציינו כי בשום שלב היא לא חייגה למשטרה או ניסתה להזעיק עזרה.

למרות זאת, בתביעה אמרו שעושה רושם שלונינה קיוותה ששידור התקיפה אכן יעצור את האונס, אך היא התלהבה מהתגובות החיוביות שקיבלה. "היא רותקה על ידי ה'לייקים'", אמר התובע. לעומתו, עורך דינה של לונינה תיאר אותה כקורבן של גבר מבוגר שקנה לה ולחברתה אלכוהול. בקבלתה את עסקת הטיעון היא הודתה למעשה שכשלה בדיווח על האונס ובהעברת עדויות למשטרה לאחר העבירה.

עוד באותו נושא

נאנסה וכתבה על זה מיד באינסטגרם מזירת הפשע, כשהיא ערומה ובוכייה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוב הזמן היא פשוט משדרת דרך האפליקציה וצוחקת",/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully