וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: נערה מואשמת שצילמה ופירסמה בשידור חי את אונס חברתה

18.4.2016 / 9:30

מריאנה לינונה בת ה-18 מואשמת שצילמה גבר אונס את חברתה הקטינה והעלתה אותו בשידור חי לרשתות החברתיות ו"התלהבה מהלייקים". היא והבחור הועמדו לדין בגין אונס, התעללות מינית וחטיפה

wcmhnbc4

נערה מאוהיו, ארה"ב, מואשמת שצילמה והעבירה בשידור חי את האונס לכאורה של חברתה בת ה-17. היא העלתה את התיעוד לאפליקצית "פרייסקופ", שלוחה של טוויטר בה ניתן לשתף סרטונים ושידורים חיים.

מריאנה לונינה, 18, בילתה עם הצעירה בת ה-17 ובחור בשם ריימונד גייטס, 29 בבית מגורים ביום האונס, כך לדברי התובע רון אובריאן. בנקודה מסויימת גייטס התחיל לתקוף מינית את הצעירה ובתגובה לונינה צילמה את האירוע האלים והעלה לאפליקציה. התובע המקומי, רון אוברייאן, אף מציין שיום קודם לכן לונינה צילמה תמונה לא חוקית של הצעירה. המשטרה החלה לחקור את האירוע לאחר שחבר של הקורבן ראה את השידור ודיווח על כך.

בחקירתה אמרה לונינה כי היא צילמה את התקיפה כדי לאסוף ראיות לפשע. עורך דינה טוען שניתן לראות בסרטון שהיא עושה מאמץ לעצור את התקיפה,אך או'בראיין אמר כי רק במשך כעשר שניות מהסרטון, שאורכו עשר דקות, ניתן לראות אותה מושכת ברגלה של הקורבן, שזועקת לעזרה. "רוב הזמן היא פשוט משדרת דרך האפליקציה וצוחקת", הוסיף. כמו כן הוא ציין כי היא לא חייגה למשטרה או ניסתה להזעיק עזרה.

שידרה את אונס חברתה באפלקיציה. צילום מסך
יום קודם צילמה תמונות עירום של חברתה. מריאנה לונינה/צילום מסך

לונינה וגייטס הועמדו לדין ביום רביעי האחרון והואשמו באונס, חטיפה, התעללות מינית וסירסור של קטין. אם ימצאו אשמים הם צפויים לרצות עד 40 שנה בכלא. לונינה אף הואשמה בשימוש לא חוקי בתמונות עירום של קטין.

או'בראיין אמר לתקשורת המקומית כי עושה רושם שלונינה קיוותה ששידור התקיפה יעצור את האונס, אך לדבריו היא התלהבה מהתגובות החיוביות שקיבלה. "היא רותקה על ידי ה'לייקים'", אמר אובראיין. לעומתו, עורך דינה של לונינה תיאר אותה כקורבן של גבר מבוגר שקנה לה ולחברתה אלכוהול.

עוד באותו נושא

ילדות רעות: כנופיה של בנות בביקיני תועדו מכות צעירה בחוף

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully