וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה עם ההטבות" שאנסה תלמידים: הציונים שלהם השתפרו

12.4.2016 / 9:52

מורה יפייפיה לאנגלית מארה"ב נידונה ל-30 שנה בכלא בגין אונס ועבירות מין לאחר ששכבה עם שלושה תלמידים. במכתב ששלחה מהכלא היא שוברת שתיקה ויוצאת כנגד זוג הורים בטענה שהיא זאת שתמכה בבנם שלא חדל להתלונן בפניה עליהם

צילום מסך

בסרטון: הקראת גזר הדין של המורה

מורה מיוטה, ארה"ב, שנכלאה לאחר שהודתה שקיימה מגע מיני עם שלושה מתלמידיה, יצאה כנגד הוריו של אחד הנערים במכתב שכתבה מתא הכלא. בריאנה אלטיס, 37, הגיבה לתביעה שהוגשה נגדה וכנגד בית הספר בו לימדה על ידי אחד התלמידים והוריו וטענה שהם כשלו כהורים וכי הנער התלונן בפניה על יחסיו המתוחים עם הוריו. היא טענה כי היא יעצה לו לתקשר עם הוריו ואף הוסיפה כי בשנה בה לימדה אותו "הציונים שלו השתפרו ללא היכר".

בנוסף, היא יצאה כנגד הטענות שלבשה בגדים נועזים לכיתה ואמרה שמעולם לא ספגה הערות על צורת הלבוש שלה. אלטיס, שמרצה עונש של מינימום שנתיים מאסר בפועל לאחר שהודתה בשלושה סעיפים של ניצול מיני, סיפרה שלא היו לה כוונות "רעות או זדוניות" כשיצרה קשר מיני עם התלמידים. היא הוסיפה ששלחה את מכתב התגובה בגלל שאין לה כסף לממן עורך דין שייצג אותה.

בריאנה אלטיס, מורה שמואשמת באונס תלמידים. BRIANA SCROGGINS, AP
טוענת שהבנים קראו לה "לוהטת" ופלרטטו איתה. בריאנה אלטיס/AP, BRIANA SCROGGINS

כמו כן, במכתב היא מגיבה להאשמות על כך שהרשתה לנערים להבריז משיעורים ולבלות איתה. לדבריה היא אישרה לבנים ובנות כאחד לבלות בכיתת האנגלית שלה אחרי הלימודים ובזמן ההפסקה. הטענה המרכזית בתביעה היא שבית הספר היה מודע להתנהגותה הלא ראויה של אלטיס ובכל זאת המשיך להעסיק אותה. לטענתם היחסים של אלטיס עם תלמידיה היו כל כך ידועים עד שהפכו לבדיחה בקרב שאר הנערים והנערות בבית הספר ששאלו אחד את השני: "עם מי גברת אלטיס שוכבת עכשיו?"

הנער שהגיש את התביעה נגד אלטיס היה בן 16 בזמן יחסיו עם המורה. לדברי אלטיס הוא נהג לפלרטט איתה ולתת לה הערות לא ראויות כמו "את לוהטת" ו"את סקסית". בכתב האישום שהוגש נאמר שאלטיס התיידדה עם הבנים בזמן לימודיהם, מה שהתפתח לשלוש מערכות יחסים מיניות נפרדות. היא נפגשה איתם לצורך יחסי מין בפארקים, במכונית ובביתה כשבעלה לא היה בבית. היא התגרשה ממנו לאחר חשיפת הפרשיות.

"המורה עם ההטבות", כפי שהיא מכונה בתקשורת המקומית, היתה בקשר עם הנערים במשך חודשים ויצאה איתם לדייטים ופיקניקים. במשפט היא הכחישה ששכבה איתם וטענה ש"רק" נגעה באברי המין שלהם. אם היא תואשם בכל הסעיפים היא עשויה לרצות 30 שנה בכלא.

עוד באותו נושא

מורה בן 69 קיים יחסי מין עם דוגמנית - בשעה שהתלמידים עשו מבחן

לכתבה המלאה
בריאנה אלטיס. דיילי מייל, צילום מסך
התגרשה בעקבות הפרשה. ביראנה אלטיס/צילום מסך, דיילי מייל

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully