וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שכבה עם תלמיד ושינתה סטטטוס בפייסבוק

כשהמורה אפי ספרונג דוסון שכבה עם תלמיד בן 17, היא סולקה מבית הספר בבושת פנים. כעת, שנתיים אחרי המקרה, השניים הכריזו על אהבתם ברשת החברתית

מורה שכבה עם תלמיד ושינתה סטטוס בפייסבוק ל"במערכת יחסים". פייסבוק, צילום מסך
לו רק היית קצת פחות המורה שלי. שאפי ספרונג דוסון/צילום מסך, פייסבוק

ברוכים השבים לפינה "מורה ששכבה עם תלמיד". התופעה הזאת חוזרת על עצמה כל כך הרבה לאחרונה, שהיא זכאית לפינה משלה. כולם יודעים מה השלב הכי משמעותי במערכות יחסים: הרגע בו מחליטים לשנות את הסטטוס בפייסבוק ל"אין א ריליישנשיפ" - במערכת יחסים. במקרה של אפי ומת'יו, שינוי הסטטוס הזה הוא אצבע משולשת שהם מפנים כלפי כל מי שביקר אותם, והייתה הרבה ביקורת, שהגיעה להם.

הכל החל לפני שנתיים כשאפי ספרונג דוסון, מורה לאנגלית בת 27 מסקוטלנד, שכבה עם מת'יו רובינסון, תלמיד בן 17. היא הואשמה בקיום יחסי מין עם קטין, סולקה ממשרתה בגלל הפרת אמונים והוגדרה כעבריינית מין מורשעת. בעלה נפרד ממנה ונראה היה כאילו חייה התפוררו, למעט נקודת אור אחת שהתגלתה בימים האחרונים בפייסבוק, והציפה את הפרשה מחדש.

המורה אפי ספרונג דוסון והתלמיד מת'יו רובינסון. דיילי מייל, צילום מסך
המורה והתלמיד/צילום מסך, דיילי מייל

אפי שינה את הסטטוס שלה ברשת החברתית ל"במערכת יחסים" עם לא אחר מאשר אותו תלמיד, כיום בן 19. הסטוץ האסור הפך לסיפור אהבה ביזארי, ולא כולם מרוצים ממנו. שרי רובינסון, אמו של מת'יו, אמרה שלדעתה אפי קיבלה "סטירה קטנה על פרק כף היד, לא עונש אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully