וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצה את אשכיו של בן זוגה עד זוב דם - בגלל שחיטט לה בטלפון

20.6.2019 / 8:26

זוג מפלורידה נקלע לוויכוח סוער לאחר שהגבר מצא התכתבות של חברתו בטלפון עם חבר ישן. היא הגיבה באלימות, הכתה בראשו במסרק ומחצה את אשכיו עד שדיממו. הוא מסרב לכעוס עליה: "אני עדיין אוהב אותה, למרות שיש סיכוי שלא אוכל להביא ילדים לעולם"

powerd by playbuzz

קייטי לי פיצ'פורד בת ה-21 נעצרה בתחילת החודש לאחר שניסתה לכרות את אשכיו של בן זוגה במהלך ריב. החבר, טיילר סוויני בן ה-27, זעם על קייטי לאחר שמצא בנייד שלה הודעות ששלחה לחבר ותיק עמו ניסתה לתאם מפגש. אחרי ויכוח סוער וערב רווי אלכוהול, קייטי, שנמאס לה מפרצי הקנאות של החבר שלה, תקפה אותו באלימות, הכתה בראשו בעזרת מסרק, שרטה בפניו, חנקה אותו ולסיום לחצה חזק על אשכיו ואיבר מינו עד שדיממו ונחבלו קשות.

על פי דו"ח משטרת פלורידה, קייטי נעצרה ב-4 ביוני לאחר ששוטרים הוזעקו לדירת משפחתה שבחוף הארבור האינדיאני, כ-110 קילומטרים מאורלנדו, ומצאו שם את טיילר שוכב עירום על הרצפה ומדמם מפניו ואשכיו. קייטי, ספרית במקצועה, טענה שהוויכוח היה קולני בלבד וכי לא הכתה את חברה, אולם טיילר סיפר גרסה אחרת לשוטרים: "היא ניסתה לכרות לי את האשכים בזמן שישנתי. היא גם ניסתה לחנוק אותי עד שלא הצלחתי לנשום". המשטרה הוזעקה למקום בידי סבתה ששמעה רעש מחדרה והיא נעצרה ללא ערבות לאחר שהפרה את תנאי שחרורה מתקיפה אחרת. כשנכנסה לניידת היא ביקשה מהשוטרים שיאפשרו לה להתנצל בפני חברה אך נענתה בסירוב.

טיילר וקייטי בוויכוח שהסתיים באלימות קשה. פייסבוק, צילום מסך
טיילר וקייטי בוויכוח שהסתיים באלימות קשה מצדה/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם החשפנית שהפכה ל"כלת אינטרנט" רצחה את בעלה המיליונר?

לכתבה המלאה

צפו בריאיון איתו:

  • עוד באותו נושא:
  • ריב
  • אשכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully