וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה תקפה גבר עם שדיה אחרי שהטריד אותה מינית - אבל האם זה באמת מה שקרה שם?

7.11.2017 / 10:13

בתקרית מפתיעה שצולמה ברחובות ברזיל נראית אישה תוקפת גבר שהטריד אותה מינית, מפילה אותו לרצפה, מורידה את חולצתה וסוטרת לו עם החזה שלה, אבל - האם הסרטון אמיתי?

אישה תקפה גבר עם שדיה אחרי שהטריד אותה מינית?/צילום: יוטיוב, עריכה: ניב מעוז

לאחרונה צץ ברשת מחדש סרטון שצולם בסוף 2016 במרכז העיר ריבייראו פרטו, שבדרום-מזרח ברזיל, בו נראית אישה תוקפת גבר שהטריד אותה מינית - עם השדיים שלה. בסרטון נראית הצעירה שעובדת בחלוקת עלונים מצמידה גבר לרצפה עם הרגל בזמן שהיא מאשימה אותו בהטרדה מינית.

לכאורה, האישה תפסה את הבחור בוחן ובוהה בה והחליטה ללמד אותו לקח בשם כל מי שהטריד אותה עד היום. האיש מתחנן בפניה שתפסיק וטוען שרק יצא לקניות עם אשתו ולא עשה שום דבר רע, אולם בעוד שהוא מנסה להגן על חפותו, האישה הזועמת ממשיכה לנזוף בו: "נמאס לי שמתנהגים אליי כמו אובייקט מיני. אתה רוצה לראות ציצים?". מיד אחר כך היא מורידה את החולצה והגופייה, חושפת את שדיה בפניו ובפני כל הסובבים, מתנפלת עליו, סוטרת לו וממשיכה להכות בפניו עם החזה החשוף שלה.

אישה תקפה גבר עם שדיה אחרי שהטריד אותה מינית?. צילום: יוטיוב, עריכה: ניב מעוז, צילום מסך
הכתה עם השדיים בחור שהטריד אותה מינית/צילום מסך, צילום: יוטיוב, עריכה: ניב מעוז

עוברי האורח שצפו בנעשה לא התערבו אך הגיבו. אחת צעקה מהצד: "זה אבסורדי. אין שום הצדקה למעשים שלך. איך את יכולה להתנהג ככה מול ילדים במרכז העיר? את לא מכבדת נשים עם ההתנהגות שלך". אחרים דווקא פרגנו ועודדו אותה להמשיך.

על אף שנראה שהבחור למד את הלקח שלו - זה כנראה לא באמת מה שקרה שם. בתקשורת המקומיות דווח שכל התקרית הזאת הייתה למעשה מבוימת ובוצעה ע"י צוות שחקני תיאטרון שניסו להעביר מסר נגד הטרדות מיניות. פאוסטו ריבירו, יוצר הקטע, אמר: "רצינו לחשוף ולדבר על משהו שקורה כל יום לאחיות ולידידות שלנו. זה נועד לאתגר את תפיסותיהם של אנשים ולהעצים נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully