וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: בריונים תקפו באלימות סועד - בגלל רוטב מיונז

8.4.2019 / 0:16

שני בחורים תקפו באלימות סועד במסעדת מזון מהיר באנגליה אחרי חילופי דברים ביניהם. הקטטה האלימה פרצה ככל הנראה בגלל רוטב מיונז - אותו סועד אחר שפך על חברתו של הקורבן

קרב אלים פרץ בין סועדים במסעדת עוף בבלקברן, אנגליה/SUN ONLINE

בריונים הכו ופצעו גבר במסעדת מזון מהיר בבלקברן, אנגליה, אחרי שסועד אחר שפך מיונז על חברתו. מצלמת האבטחה במסעדת Pepe's Piri Piri תיעדה את התקרית הקשה בסביבות השעה 22:35 בחמישי שעבר. בסרטון שפורסם השבוע ברשת וזכה לעשרות אלפי צפיות, ניתן לראות את אחד הסועדים שופך בעצבים מיונז על שלושה סועדים בשולחן ליד, ככל הנראה אחרי חילופי דברים ביניהם. כשהסועד מתפנה, השלושה שהתלכלכו מהרוטב ממשיכים לשוחח ביניהם, ככל הנראה על הסועד העצבני, כששני סועדים נוספים בשולחן ממול מקשיבים לדבריהם. אחרי שניות ארוכות, שני הסועדים הבריונים מתקרבים אל השלישייה ומתחילים להכות את הגבר המכוסה בקפוצ'ון. הבנות שישבו איתו בשולחן הצליחו לחמוק מידיהם של הבריונים בזמן שהם תוקפים את חברם. כשהבריונים מגלים שגם הם התלכלכו ממיונז, הם נעצרים לנקות את עצמם ומאפשרים לקורבן לחמוק משם.

מכות במסעדת מזון מהיר באנגליה. צילום מסך
מכות במסעדת מזון מהיר בבלקברן, אנגליה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם זו קטטת הנשים החצי ערומות הגדולה ביותר שתועדה אי פעם?

לכתבה המלאה

כשנראה שהעניינים נרגעו, הקורבן באומץ רב (או שמא בטיפשות) חוזר אל הבריונים, מלווה ככל הנראה באחד העובדים במקום - ומתנפל עליהם. הוא נכשל גם בניסיון השני: אחד הבריונים תופס בו, מעיף אותו אל השולחן וממשיך להכות בו כשהוא שרוע על הרצפה. חברו מצטרף אליו ובועט בחוזקה במסכן שוודאי כבר הגיע למסקנה ששני אלה בלתי מנוצחים.

סועדים צפו מבוהלים בנעשה ורק לאחר שהמצב הסלים, ניגשו להפריד בין היריבים ולאפשר לקורבן שוב לברוח - הפעם בלי כוונה לחזור. הצופים ברשתות החברתיות הופתעו מרמת האלימות. אחד כתב: "צריך לשים את החלאות האלה מאחורי סורג ובריח" ואחר הוסיף: "לא משנה מה קרה, זה לא מצדיק אלימות כזו". משתמש נוסף כתב: "שום נימוסים, בריונים אנוכיים. למה ללכת מכות במסעדה? קחו את זה החוצה. למה לקלקל לכל השאר?". במשטרה לא נמצא כל תיעוד לדיווח על האירוע המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully