וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מילים, בלי מכות: זה הריב הכי מצחיק שאי פעם תראו

21.12.2018 / 23:55

שני גברים נעמדו אחד מול השני ברחוב בניו יורק והחלו לנהל קרב קטלני במיוחד של... אצבעות משולשות, שנמשך אפילו כשאחד מהם חצה את הכביש. אך האם כל זה בגלל מפוברק?

צילום מסך

ניו יורק ידועה כאחת הערים המיוחדות בעולם, אבל היא בהחלט לא לכולם. בגדול, לא מעט אנשים מאמינים כי אם תשכבו על הרצפה באמצע הרחוב כי נקעתם את הקרסול לא רק שלא יעזרו לכם - מישהו עלול להתכופף ולקחת לכם את הארנק. זה כנראה לא ממש נכון, אבל הניו יורקרים כן ידועים במזג החם שלהם, מה שמוביל לא פעם לריבים מפחידים ואלימים - ולעתים, כפי שתראו מיד, לריבים פשוט קורעים מצחוק.

הווידאו הבא צולם והועלה לטוויטר תחת הכיתוב "הקרב הכי אינטנסיבי שאי פעם ראיתי". מה כל כך מיוחד בו? ובכן - ללא מוחלפת בו ולו מילה אחת, וגם לא חבטות, אגרופים, סטירות, בעיטות או דחיפות. לא. מדובר בקרב של אצבע משולשת - שני גברים עומדים אחד מול השני ומחליפים בינהם אצבעות משולשות. בשלב מסוים אחד מהם אפילו חוצה את הכביש, אך הקרב האינטנסיבי לא פוסק, הוא פשוט נמשך מעברו השני של הרחוב.

עוד בנושא:

מתחת לשולחן, בלי לראות את הכדור: חבטת הפינג פונג הכי מדהימה אי פעם
האדם שניצל בנס לאחר שעלה לא קשור לגלשן האוויר והפך לגיבור
"מלך האינסטגרם" שחוגג עם 9 נשים בלילה יוצא נגד אמו הפמיניסטית: "נשים לא צריכות לעבוד במקצועות של גברים"
זה הסוהר הטיפש בעולם? כך האסיר הערים על השומר וברח מהמעצר

"זה כמו טוויטר בחיים האמיתיים", הגיב אחד הגולשים, והאמת שיש בזה משהו. כך או כך, זמן מה לאחר שהסרטון הפך ללהיט ברשת וצבר כמעט 30 מילון צפיות, הבחור שפרסם אותו הודה בשיחה עם thedailybeast כי הכל מפוברק וזה בסך הכל "משהו משעשע שעשיתי עם חברים". למרבה הצער. ההפסד כולו שלנו, ואנחנו מניפים לעברו אצבע משולשת.

עוד באותו נושא

אימה בקניון: ריב בין בני זוג נגמר בהתקף זעם שיותיר אתכם המומים

לכתבה המלאה
גיף קרב אצבע משולשת. @apiecebyguy, צילום מסך
גיף קרב אצבע משולשת/צילום מסך, @apiecebyguy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully