וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שניצל בנס לאחר שעלה לא קשור לגלשן האוויר והפך לגיבור

7.12.2018 / 0:15

תייר אמריקאי בשוויץ הסעיר את העולם עם סרטון ויראלי שבו הוא נראה נאבק על חייו אחרי שעלה (בטעות) לא קשור ולא מאובטח למצנח רחיפה. מאז הוא הפך למפורסם, ומספר כיצד הוא מעורר השראה באנשים. והטייס? עדיין בטראומה

צילום מסך

זה הסיוט של כל אחד: אדם עלה על גלשן אוויר במהלך חופשה בשוויץ, גילה שהוא לא קשור שניה אחרי ההמראה, ונאלץ להאחז דקות ארוכות בין שמים לארץ, ובדרך נס ניצל ממוות. כריס גרקי, תושב פלורידה, שיתף ברשת את החוויה המסעירה שלו, וזכה לשיתוף של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם.

עוד ב"אסור לפספס":
בנאס"א הודיעו: אסטרואיד עצום עלול להתרסק בכדור הארץ
ההוכחה לקיומם של חייזרים נמצאה בציור מימי הביניים?

ככה זה נראה

בסרטון שהעלה נראה גרקי מחזיק במצנח הרחיפה וברגלו של המדריך, שפשוט שכח לחבר את הרצועות שלו. הוא בילה דקות ארוכות בשיוט באוויר - שלוש דקות שנראו כמו נצח - כשאפשר לזהות את המצוקה הגדולה שלו ושל המדריך מחשש שייפול וייפצע באורח אנוש. "לקח לי כמה שניות להבין מה קורה, אבל נכנסתי מהר מאוד למוד של הישרדות", הוא סיפר, "לרגע חשבתי כמה נפלא הנוף שמתחתיי, ושאני הולך ליפול למותי".

נדמה היה שהוא כבר מאבד אחיזה, כשבשלב כלשהו כבר החזיק בגלשן ביד אחת, אך עם זאת, בסופו של דבר השניים הצליחו להתקרב לקרקע, לשדה ירוק, שבו גרקי פשוט שחרר את ידיו, ונחת על הקרקע. כמובן שהנחיתה לא הייתה חלקה, ונעשתה במהירות גדולה, וגרקי נפצע וסבל ממספר שברים בזרועו. הוא נאלץ לעבור ניתוח, שבמהלכו הושתלו לו ברגים ופלטינות. כמו כן הוא סבל מקרע ברצועות הכתף אחרי שנאלץ להחזיק את גופו במשך דקות כל כך ארוכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תאונת מצנח רחיפה. צילום מסך
תאונת מצנח רחיפה/צילום מסך
תאונת מצנח רחיפה (צילום מסך). מערכת וואלה
תאונת מצנח רחיפה (צילום מסך)/מערכת וואלה
כריס גרקי, תאונת גלשן אוויר. מערכת וואלה
צופה בעניין במעלליו. גרקי/מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully