וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו קטטת הנשים החצי ערומות הגדולה ביותר שתועדה אי פעם?

1.4.2019 / 22:40

"בואו תראו יש מכות": תיעוד מצמרר מקטטה המונית בין נשים בבגדי ים במיאמי פורסם השבוע ברשת ומשך המון תשומת לב, בעיקר כי עוברי האורח בחרו לתעד את האלימות הקשה ואפשרו לנשים לפרוק את זעמן במקום להתערב

קטטה המונית בין נשים בביקיני במיאמי/HIPHOP MORNING

הקטטות ההמוניות בחופי מיאמי חוזרות על עצמן מדי שנה בחופשות האביב והקיץ, אולם בכזו כמו שפורסמה ברשת בראשון שעבר עוד לא נתקלנו. קבוצה גדולה מאוד של נשים בבגדי ים פרצו בקרב כאוטי, עצרו את התנועה בסאות' ביץ' וגרמו לגברברי האזור לשלוף ניידים ולצלם - במקום לנסות לעצור את המהומה. בסרטון, שצולם בידי אחד הניידים ופורסם מאוחר יותר באתר שיתוף הסרטונים FlyHeight, נראות נשים צעירות לבושות בבגדי ים צבעוניים מכות זו את זו חזק וללא רחמים - כאילו מדובר בסצנה מסרט פעולה.

קטטה המונית בביקיני במיאמי. HIPHOP MORNING, צילום מסך
אלימות קשה בין נפשות בבגדי ים/צילום מסך, HIPHOP MORNING

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"טרמינייטור" הרוסי חיסל שבעה אנשים במועדון רק בעזרת אגרופיו

לכתבה המלאה

לא ברור מה היה הטריגר לכך והאם המשטרה הגיעה למקום והצליחה לעצור את המהומה, אולם אם נשפוט לפי הסרטון שזה עתה ראינו - ניתן להניח שהעניינים לא נרגעו שם כל כך מהר. בסרטון שכונה ברשת "קרב הנשים הגדול בהיסטוריה", ניתן לראות גם שורה של כלי רכב צופרים שוב ושוב בניסיון לפזר את המהומה ללא הצלחה. גברים צעירים שנראים מתגודדים בין הנשים הזועמות ויתרו על ניסיונות ההפרדה לטובת תיעוד מקרוב של הקרב המטורף המתחולל סביבם. המצלמה אפילו קלטה את הרגע שאחד הגברים הציע לאחרים לבצע הפרדת כוחות, אולם אחד מהם השיב לו: "עזוב, תן להן להילחם". גבר אחר מסתפק באזהרה שהן עלולות לסיים את הערב במאסר - אבל גם האיומים הללו לא עצרו את הנשים מלהמשיך לחבוט ולבעוט אחת בשנייה כמו חיות לא מתורבתות במיוחד בג'ונגל. בכל כלל יש יוצא מן הכלל - וכן, היו כמה גברים שניסו להתערב למרות הכול ולהרגיע את הצדדים - ללא הצלחה.

לאור גל גדול של מבקרים בחופי הים בחופשת האביב, נרשמו דיווחים לא מעטים על קרבות שהתרחשו לאחרונה בחופי מאמי. כדי להילחם בגלי האלימות הקשים באזור, המשטרה המקומית שיגרה לשמים צפלין לפיקוח על נקודות המפגש העיקריות בחוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully