וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה המונית והאשמות בגזענות בגלל סידור גבות כושל

14.8.2018 / 9:25

הלקוח תמיד צודק? לא בסלון היופי "ניו רד אפל ציפורניים" שבברוקלין, שם לקוחה שחורה מאוכזבת סירבה לשלם - וקיבלה מכות מהעובדות האסיאתיות. חברי קהילה שחורים יצאו להפגין מול המקום וקוראים לסגור אותו

צילום מסך

דרמה של ממש מתחוללת בשבוע האחרון סביב סלון היופי "ניו רד אפל ניילז" שבברוקלין, ניו יורק, בעקבות מהומה שפרצה במקום כששלושה לקוחות כהי עור סירבו לשלם על סידור גבות והוכו בידי העובדות האסיאתיות במקום במקלות ואגרופים. תגובתן האלימה תועדה במצלמה בשישי האחרון בידי מרסי מדוקה, אחת הלקוחות ששהתה במקום. לדבריה, סבתא ושתי נכדותיה הגיעו לסלון היופי כדי לעשות מניקור, פדיקור וגבות. כשאחת הנכדות סירבה לשלם רק על סידור הגבות שעשתה בטענה שהעובדת פישלה, העובדות לא קיבלו זאת בעין יפה והחלו לאיים עליה שתשלם. כשסירבה, הן הצליפו בהן עם המטאטא, השליכו עליהן אצטון וקראו למשטרה.

בסרטון המטריד נראית אחת הנכדות בורחת מהמקום כשעובדת מכה בה במטאטא, והנכדה השנייה מנסה להגן עם גופה על סבתה שמוחזקת לה מאחור בידי אחד העובדים. את מה שהקדים למהומה לא ניתן לראות בסרטון. מדוקה טוענת שלדעתה הלקוחה צודקת: "הם הרסו למישהי את הגבות ולכן היא סירבה לשלם", היא כתבה בפוסט, "אז הן הכו בהן כמו חיות".

עובדות בסלון יופי הכו את הלקוחות כי סירבו לשלם. צילום מסך
עובדות בסלון יופי הכו את הלקוחות כי סירבו לשלם/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

קרב מכות סוער בין נשים פרץ באמצע הרחוב - בגלל תספורת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully