וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,200 חבילות: נתפס משלוח הקוקאין הגדול ביותר בגרמניה

3.8.2019 / 8:18

רשויות המכס בהמבורג תפסו ארבע טון וחצי קוקאין בשווי של יותר ממיליארד אירו. על פי הודעת הרשויות, במכולה חשודה שנבדקה נמצאו 221 תיקי ספורט שחורים ובתוכם 4,200 חבילות עם החומר החשוד. כעת חוקרים למי היו מיועדות החבילות

חבילות הקוקאין שנתפס במכס בהמבורג שבגרמניה. 02 באוגוסט 2019. AP
חבילות הקוקאין שנתפסו על ידי המכס בגרמניה/AP

הרשויות בגרמניה הודיעו אתמול (שישי) כי תפסו ארבע טון וחצי קוקאין בשווי של 1.11 מיליארד אירו, בצפון המבורג. לשכת המכס בעיר אמרה כי לפני שבועיים נבדקה מכולה חשודה שהגיעה מבירת אורוגוואי, מונטווידאו, והייתה בדרכה לעיר אנטוורפן שבבלגיה.

בהודעת המכס נמסר כי בתיאור המכולה נרשם כי היא עמוסה בסויה, אולם הרשויות מצאו במקום זאת 221 תיקי ספורט שחורים שהכילו 4,200 חבילות של קוקאין. משרד התובע בהמבורג מסר כי "הכמות העצומה הזאת היא התפיסה הגדולה ביותר של קוקאין בגרמניה". המשרד הוסיף כי נבדק למי הייתה מיועדת להגיע המכולה. "הקוקאין שהוחרם הושמד תחת אמצעי אבטחה קפדניים ונרחבים", הוסיף משרד התובע.

התיקים שהיו מלאים בקוקאין ונתפסו במכס בהמבורג שבגרמניה. 02 באוגוסט 2019. רויטרס
221 התיקים שנתפסו במכם בהמבורג ובהם חבילות הקוקאין/רויטרס

לפני שבועיים, סוחר הסמים המקסיקני חואקין ''אל צ'אפו'' גוזמן נידון למאסר עולם ועוד 30 שנות מאסר. זאת לאחר שלא הביע כל חרטה על הרשעתו בגין ניהול קרטל סמים ענק שהביא לאלימות, רצח והתפרעויות במשך יותר משני עשורים. בנוסף לעונש המאסר, השופט גם חייב את גוזמן בתשלום פיצויים בסך 12.6 מיליארד דולר שהרוויח מהסחר בקוקאין וסמים אחרים ברחבי ארצות הברית.

משרד הפנים באורוגוואי הודיע ביוני האחרון כי בכיר במאפיה האיטלקית, רוקו מוראביטו, ברח מבית הכלא שבו ריצה מאסר. זאת, בעוד הוא מחכה להסגרתו לאיטליה. הכנופיה שהוא עומד בראשה הפושע המבוקש, המכונה "מלך הקוקאין של מילאנו", הגיע מקלבריה והשתלטה על 80% מסחר הקוקאין באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully