וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החשוד בירי בחניון ברמלה: "מצטערים, זה טראגי גם עבורנו"

במשפחתו של ויקטור קטן, שעל פי החשד ירה למוות באופיר חסדאי, טענו כי הוא עשה זאת כדי להגן על אשתו מתקיפה. "ויקטור הוא איש משפחה מסור, מכבד ותומך - נשמה טובה. ברור לכולם שהוא נקלע לסיטואציה מאיימת ורק מקרה קיצון אותו לפעול כך", מסרו בני המשפחה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

משפחתו של ויקטור קטן, אשר על פי החשד ירה למוות באופיר חסדאי בחניון ברמלה, הביעה "צער עמוק" על תוצאות האירוע. "צר לנו שזה הסתיים ככה. לא הייתה כוונה, זה טראגי גם עבורנו", מסרו בני המשפחה, הטוענים כי קטן רצה "לעצור את חסדאי מלתקוף את אשתו".

מחקירת המשטרה עלה החשד כי בחניון החל ויכוח בין חסדאי לקטן, בן 74 המתגורר בלוד, על מקום החנייה, כאשר בשלב מסוים, על פי החשד, שלף קטן אקדח וירה לעבר אופיר, לעיניי אשתו ובנותיו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים, אולם שם, למרות מאמצי הרופאים - נקבע מותו.

אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
חסדאי ובני משפחתו/באדיבות המשפחה

"ויקטור עלה לארץ בשנות ה-20 לחייו, שירת בצה"ל ועבד במסירות עד היציאה לפנסיה לפני שנתיים", נמסר מטעם בני המשפחה, שתיארו אותו "איש משפחה מסור, מכבד ותומך - נשמה טובה. תמיד מוכן לעזור. מעולם לא היה מעורב באירוע פלילי". עוד נמסר כי הם מקבלים "תמיכה גורפת מהמשפחה המורחבת, חברים ומכרים מאחר ומהיכרות עם ויקטור ברור לכולם שהוא נקלע לסיטואציה מאיימת, שהוא לא התחיל בה ולא ייחל אליה, ורק מקרה קיצון הביא אותו לפעול כך".

הלווייתו של חסדאי התקיימה ביום שני בבית העלמין החדש ברמלה, בנוכחות מאות בני אדם. הוא היה בן 40 במותו, והותיר אחריו אשה, דקלה, הסובלת מניוון שרירים, ושלוש בנות, אשר אחת מהן נאבקת אף היא במחלה, ואילו בת נוספת מתמודדת עם שיתוק מוחין.

מעצרו של קטן, המיוצג על ידי עורכי הדין מורן לוי ודניאל כפיר, הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון, בפני השופטת רבקה גלנט. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר סנגורו של החשוד כי "המנוח התקיף את אשתו של החשוד. הוא התקיף אותה פעמיים והפיל אותה לרצפה. היא הייתה בסכנת חיים באירוע הזה. הוא ירה על מנת להגן על אשתו". החשוד בירי מחזיק זה מספר שנים ברישיון לנשק. השופטת הגדירה את האירוע כ"טראגי", ובסיום הדיון האריכה את מעצרו בשבעה ימים.

עוד בוואלה!

מול רחפני נפץ ונ"ט מדויק: אוגדת עזה נערכת למערכה רחבה מול חמאס

לכתבה המלאה
חניון רמלה לאחר פיגוע הירי על עקב ויכוח חנייה, 28.07.2019. אסף- דיווחי הרגע, אתר רשמי
החניון ברמלה בו אירע הירי/אתר רשמי, אסף- דיווחי הרגע
  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully