וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בן 3 נפל ממרפסת בקומה השישית - וניצל על ידי עוברי אורח

הפעוט מהעיר צו'נגצ'ינג שבדרום-מערב סין נותר לבד בביתו, ונאחז בקצה המרפסת כדי לא ליפול. שכנים שנאספו במהרה פרסו סדין גדול, והוא צנח אליו וניצל

צילום: רויטרס, עריכה: רענן פוגל

ילד בן שלוש מסין שרד נפילה ממבנה בן שש קומות, אחרי שנתפס על ידי עוברי אורח שפרסו מתחתיו סדין גדול. מצלמות האבטחה תיעדו את הנפילה הדרמטית בעיר צו'נגצ'ינג שבדרום-מערב המדינה, שהסתיימה ללא פציעתו של הפעוט. המשטרה אמרה כי הוא היה לבדו בבית ויצא למרפסת.

בסרטון, שצולם ביום שני, נראה הפעוט נאחז בקצה המרפסת כשהוא מנסה לטפס חזרה, אך הוא ממשיך להחליק. במקביל, השכנים התאספו במהרה, יצרו מעגל ופרסו סדין שאליו צנח הפעוט. המשטרה אמרה כי סבתו של הפעוט יצאה לקניות והותירה אותו לבדו בביתו.

תיעוד: ילד בן שלוש נפל מהקומה החמישית בבניין בעיר צ'ונגצ'ינג, וניצל
ממוות בזכות שמיכת הצלה שנפרשה על הקרקע ע"י עשרות משכניו. רויטרס
הילד נאחז בקצה המרפסת/רויטרס

"הרמתי את עיניי וראיתי שילד קטן משתלשל שם למעלה. התגובה הראשונה שלי הייתה למצוא משהו איתו אוכל לתפוס אותו. חשבתי למהר לשם ולתפוס אותו בידיי החשופות, אבל זה לא היה מצליח", אמר זו ינחוי, עובד בחברת ניהול נכסים מקומית.

"הושטתי את השמיכה ויחד עם אחרים עקבנו בעיניים אחר הילד. הבטתי בשמיכה ותהיתי אם נוכל לתפוס אותו בביטחה. המחשבה היחידה שלי הייתה להגן עליו", אמר ינחוי. קולגה של ינחוי, ז'ו שיאובו, שנכח גם הוא במקום, סיפר כי "הייתי שם באותו הזמן ועזרתי להחזיק בשמיכה. עשר שניות לאחר מכן הילד נפל, הכל קרה ממש מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully