וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם דואגים לנו": מיליון שקלים וחצי נאספו עבור משפחת חסדאי

דקלה חסדאי, רעייתו של אופיר שנורה למוות בחניון ברמלה, הודתה להמונים שתרמו ברשת במיזמי גיוס המונים. "זה עם שפותח את הלב שלו" אמרה וקראה לערבות הדדית

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

כמיליון שקלים וחצי נתרמו עד כה (שלישי) למשפחתו של אופיר חסדאי שנורה למוות שלשום בחניון ברמלה. את התרומות העניקו כעשרת אלפים בני אדם באמצעות הפלטפורמות למימון המונים ברשת, וזאת לצד תרומות שהועברו ישירות לחשבון הבנק של המשפחה. דיקלה חסדאי, אשתו של אופיר, אמרה לוואלה! NEWS כי היא מודה לאזרחים על הסיוע. "עם ישראל, אין דברים כאלה", הודתה. "העם מדהים. זה עם שפותח את הלב שלו, וזה מראה לי כמה המדינה שלנו מאוחדת. אני אוהבת אותם על כל שקל ושקל. כולם דואגים לנו. אנשים גם הגיעו אלינו הביתה".

חסדאי סיפרה שמאז האירוע היא זוכה להרבה תשומת לב. "אני מרגישה חשובה מאוד, אבל מבפנים אני קרועה, אמרה. "אני בוכה על הבנות שלי שהן בוכות, ועל זה שאיבדתי את בעלי. גם אימא של אופיר ואחיות שלו, כואב לנו ביחד".

היא פנתה גם לאזרחים, ובפיה מסר לערבות הדדית ולסובלנות. "תמשיכו לתת, לא רק לי. תהיו סבלניים, העצבים לא שווים כלום. אפשר לאבד את החיים ברגע. לא לעצבן ולא לקלל, פשוט לבקש סליחה ולהמשיך לנסוע".

חלקת קברו של אופיר חסדאי הנרצח על מקום חנייה ברמלה. אתר רשמי
הלווייתו של חסדאי, אתמול/אתר רשמי

לוי צכמייסטר, שיזם את הפרויקט באתר Jgive אמר לוואלה! NEWS כי התרומות נעו מסכומים קטנים לגדולים מאוד. "יש אדם ששם 18 אלף שקלים, ואחד שתרם 18 שקלים. היה מישהו שתרם 40 שקלים וכתב 'שיהיה לכם קצת כסף להשתקם'", סיפר.

את הפרויקט פתח צכמייסטר לאחר ששמע דיווחים על התקרית שאירעה ביום ראשון בחניון של קניון עזריאלי ברמלה. "התחלתי לקרוא בחדשות על מה מדובר. ראיתי שגבר נרצח בגלל ויכוח על חניה. מצאתי שזו משפחה עם ילדה על כיסא גלגלים, וככל שקראתי עוד ועוד, גם על מצבן של הילדות, תהיתי איך כל זה קורה למשפחה אחת. אופיר היה המשענת הכלכלית בבית, ואמרתי שאני צריך לעזור להם".

לדברי צכמייסטר, הוא פנה לאשתו של אופיר, דקלה, דרך חברה משותפת. "שלחתי לה הודעה בבקשה לפתוח בקמפיין למימון המונים והיא מסכימה. פתחנו קמפיין תוך דקות. הצוות התגייס בצורה מושלמת. לא ידענו אם אנשים יתרמו או לא - זה מקרה מצער, אבל יש המון מקרים מצערים. אנשים פשוט התחילו לתרום כל דקה. הצבנו יעד של 600 אלף שקל והגענו אליו תוך 12 שעות. כעת העלנו אותו למיליון שקלים. עכשיו אנחנו ב-760 אלף, ואני מקווה שאכן נעבור את המיליון".

אופיר חסדאי. באדיבות המשפחה
אופיר ובני משפחתו/באדיבות המשפחה

"במשפחה היו בהלם", שיתף. "דיברתי עם אחד האחים והוא הודה לנו מאוד. הם בהתרגשות גדולה. אמרתי לו שנכון שזה כסף, אבל זה מנחם שכל כך הרבה אנשים נרתמו. כשאתה רואה את ההערות בתרומה, אתה באמת רואה את עם ישראל במיטבו".אתמול התקיימה הלוויתו של חסדאי, כמה שעות לאחר שהוארך מעצרו של החשוד במעשה, ויקטור קטן, בן 74 מלוד. "אהבה שלי, לקחו לי את האהוב שלי", ספדה האלמנה דיקלה. "היית בעל לתפארת. כולם מדברים על האדם שהיית, ותמיד דאגת לעשות שמח. זהו זה, הכל נגמר. הילדות לא מפסיקות לבכות. תשמור עלינו מלמעלה, תן לי כוח לגדל את הבנות. יהי זכרך ברוך".

ניתן לתרום למשפחה באתרים הבאים:

https://giveback.co.il/project/53049

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/19844/about

חשבון הבנק לתרומות עבור משפחתו של אופיר חסדאי: בנק מרכנתיל מספר 17, סניף רמלה 669, מספר חשבון: 64462902.

הלווייתו של אופיר חסדאי , בית העלמין, רמלה 29 ביולי 2019. אתר רשמי
הלוויתו של חסדאי, אתמול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully