וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן דובים וכן יער: המצוד אחרי הרוצחים בקנדה במבוי סתום

במפגש שממחיש את הסכנות האורבות ביער לשני הנערים, החשודים ברצח המשולש, נתקלו הכוחות הרבים בדוב קוטב, כ-200 ק"מ מהמקום האחרון שבו נצפו השניים. הם נמצאים במנוסה בשבועיים האחרונים, וייתכן שחמקו מהאזור בזהות בדויה

צילום: רויטרס, עריכה: נועה לוי

הכוחות הגדולים שמחפשים אחרי שני הנערים החשודים ברצח המשולש בקנדה נתקלו בדוב קוטב, במפגש שהמחיש את הסכנות האורבות לצמד שלפי ההערכות מסתתר במעבה הפרא. המצוד אחרי קאם מקליאוד בן ה-19 וברייר שמגלסקי בן ה-18 כולל עתה גם מטוס של חיל האוויר ואנשי צבא, שסורקים את השטחים הסמוכים לעיירה הנידחת גילאם בצפון פרובינציית מניטובה. השניים נמצאים במנוסה מאז שאותרו גופותיהם של זוג תיירים מאוסטרליה ומארצות הברית ב-14 ביולי, בצדו של כביש הנמצא במרחק של 3,000 ק"מ מערבה משם.

התושבים המקומיים מעריכים כי הנערים יחוו אתגרים קשים במיוחד, החל מדובי קוטב ודובים שחורים ועד זבובי חול ויתושים וביצות, אם הם אכן נכנסו לשטח המיוער ביום שני שעבר, אחרי שהציתו את מכוניתם הגנובה. "דוב קוטב נצפה במהלך החיפושים אחרי החשודים מוקדם יותר היום - כ-200 ק"מ מצפון לגילאם", נכתב בחשבון הטוויטר של המשטרה המלכותית הרכובה של קנדה. "זה חלק מהטבע שניתן למצוא בצפון מניטובה". העיירה הסמוכה צ'רצ'יל משמשת נתיב הגירה לדובי הקוטב.

לקריאה נוספת על הרצח המשולש
מצוד בקנדה אחרי החשודים ברצח המשולש: "ייתכן שהם התחפשו וחמקו"
זוג תיירים, מכונית שרופה ונעדרים: תעלומת הרצח המשולש של קנדה

הנערים החשודים ברצח המשולש, קנדה. אתר רשמי
שני החשודים ברצח המשולש/אתר רשמי

אחרי ימים של חיפושים עקרים, המשטרה הודתה ביום שישי כי היא לא שוללת את האפשרות ששני הנערים יצאו מגילאם בסיוע של אדם שלישי, שלא היה מודע לזהותם.

ככל הידוע, שני חברי הילדות מוונקובר איילנד יצאו לדרך ב-14 ביולי מליארד הוסט ספרינגס שבצפון קולומביה הבריטית, כשהם נתקלו בזוג התיירים לוקאס פאולר וצ'יינה דיז, שנתקעו באזור אחרי שהוואן שלהם התקלקל בכביש המהיר לאלסקה. גופותיהם המחוררות מכדורים אותרו בסמוך למכונית. ארבעה ימים לאחר מכן, ובמרחק של 470 ק"מ משם, נמצאה גופתו של לאונרד דייק, מומחה לבוטניקה מאוניברסיטת קולומביה הבריטית, בצדו של כביש מהיר אחר.

עוד בוואלה!

"הולך להיות רע במיוחד": גל חום קיצוני מאיים על ארה"ב וקנדה

לכתבה המלאה
דוב קוטב שנצפה בעת החיפושים אחרי החשודים ברצח המשולש, מניטובה, קנדה, 27 ביולי 2019. אתר רשמי
דוב הקוטב שבו נתקלו הכוחות בחיפושיהם אחרי החשודים/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully