וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג תיירים, מכונית שרופה ונעדרים: תעלומת הרצח המשולש של קנדה

רכבם השרוף של שני צעירים נמצא במערב המדינה, והמשטרה הקנדית חושדת כי הם קשורים לרצח של זוג מטיילים שנמצאו מתים באזור וכן למותו של אדם נוסף ובלתי מזוהה, שנמצא במרחק כשני קילומטרים מרכבם. מניעיהם של השניים לא ברורים, ובמשטרה מזהירים מיצירת קשר עמם

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

המשטרה הקנדית מחפשת אחר שני צעירים, קאם מקלאוד וברייר שמגלסקי, בני 19 ו-18, מפורט אלברני, שנסעו לאורך קולומביה הבריטית בחיפוש אחר עבודה - ונעלמו. השניים נחשבו כנעדרים מאז ה-19 לחודש, אולם כעת הם גם חשודים ברצח של שלושה בני אדם לאורך כביש באזור נידח שבמערב המדינה: נערה אמריקנית, בן זוגה האוסטרלי, ואדם נוסף שזהותו טרם התבררה.

גופותיהם של צ'ינה נואל דיס בת ה-24 משארלוט ובן זוגה בן ה-23 לוקאס רובורטסון פאולר שהתגורר במחוז הקנדי נמצאו לפני כעשרה ימים, כ-20 ק"מ מדרום לפארק נחל הליארד. אמה של דיס סיפרה לרשת CNN כי השניים יצאו לטיול ברחבי קנדה שיעדו הסופי אלסקה.

השניים נראו לאחרונה בצפון מחוז ססקצ'ואן - מרחק של יום נסיעה מהמקום בו נמצאו שלוש הגופות. אולם, מכוניתם של השניים נמצאה שרופה במחוז קולומביה הבריטית, ובמרחק של כשני קילומטרים ממנה נמצאה גם גופתו של הגבר הבלתי מזוהה, שתואר כלבן בעל מבנה גוף כבד, בשנות ה-50 לחייו, בעל שיער אפור ומזוקן. המשטרה חושדת כי אף הוא קורבן של השניים.

קאם מקלאוד וברייר שמגלסקי, הצעירים הקנדים בחשודים ברצח של שלושה בני אדם, בתמונות שפרסמה המשטרה הקנדית. רויטרס
שני הצעירים החשודים שנעלמו, בתמונות שפרסמה המשטרה הקנדית/רויטרס

על פי הרשויות המקומיות, הם נחשבים מסוכנים והציבור מוזהר שלא ליצור איתם קשר. לדברי המשטרה, המניעים של השניים לא ברורים, ואף לא ידוע אם הם חמושים.

משטרת קנדה שחררה סרטון וידאו המראה את פאולר ודיס, יומיים לפני שנמצאו גופותיהם, בתחנת דלק בפורט נלסון. אמה של דיס אמרה ל-CNN כי היא צפתה בסרטון שוב ושוב. "כל לילה זה נעשה קשה יותר", סיפרה. אחיה הגדול, סטטסון, אמר כי השניים נראים בווידאו שמחים, בריאים ובמצב טוב. "הם לא נראו כאילו יש להם איזושהי דאגה. שום דבר לא נראה לא בסדר".

זוג המטיילים שנרצח בקולומביה הבריטית, בתמונות שפרסמה המשטרה הקנדית. רויטרס
"נשמות חופשיות". זוג המטיילים פאולר ודיס/רויטרס
צעירה אמריקנית ובן זוגה האוסטרלי שטיילו בקנדה נרצחו סמוך 
למוקד תיירותי במחוז קולומביה הבריטית שבמערב המדינה. רויטרס
תיעוד אחרון של הזוג, מתדלק את מכוניתו/רויטרס

לדבריו, השניים היו שתי "נשמות חופשיות". "דבר לא עצר את צ'ינה מלעשות כל מה שרצתה, ללכת לאן שרצתה ללכת. היא חיה את חייה במלואם", סיפר.

אביו של פאולר, מפקח בכיר במשטרת ניו סאות' ווילס, אמר שבנו "עשה חיים" בטיולים מסביב לעולם עם האשה שאהב. "אני אולי קצין משטרה מנוסה, אבל היום אני עומד כאן כאב של קורבן רצח. אנחנו פשוט מבולבלים, זה באמת קרע שתי משפחות לגזרים. זה סיפור אהבה שנגמר באופן טראגי, זה אכן כך - סיפור האהבה הנורא ביותר כי עכשיו יש לנו שני צעירים שהכל היה לפניהם, שנרצחו באכזריות".

(עדכון ראשון: 3:27)

קלסתרון פניו של אדם שנרצח בקולומביה הבריטית, בתמונות שפרסמה המשטרה הקנדית. רויטרס
קלסתרון פניו של האדם הנוסף שגופתו נמצאה - אך לא זוהה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully