וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללות, איומים, אגרופים, ויריקות: תיעוד אלימות בבריכה באופקים

28.7.2019 / 22:50

צעיר בשנות ה-20 לחייו תועד כשהוא מכה במהלך ויכוח מתרחצים בבריכה בעיר. הוא קילל את הנוכחים, ואף דקר את המציל שניסה להרגיע את הרוחות בפלסטיק וחתך אותו בפניו ובצווארו. הוא פונה לתחנת המשטרה ושם התפרע, קילל את השוטרים וירק עליהם. צפו בתיעוד הקשה

עריכה: רענן פוגל

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב אופקים על ידי לשכת התביעות של המשטרה. הצעיר בשנות ה-20 לחייו מואשם באיומים, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, התנהגות פרועה במקום ציבור ועבירות של תקיפה וזאת במהלך בילוי בבריכה בעיר. הצעיר תועד בסרטון אבטחה כשהוא מכה נוכחים במקום ודוקר אחד מהם במהלך ויכוח ואף יורק על שוטרת.

על פי כתב האישום בתאריך 20.7 הגיע הנאשם יחד עם משפחתו לבריכה באופקים והחל בינו לבין אדם אחר שהיה במקום ויכוח שכלל איומים מצד הנאשם. הנאשם קילל אותו ואז סטר לו בפניו רק מכיוון שקפץ לבריכה סמוך לבני משפחתו.

צילום מסך מתוך סרטון הדקירה, אופקים. צילום מסך
תיעוד מתוך הסרטון/צילום מסך

המציל במקום ניסה להרגיע את הרוחות אך הנאשם תקף אותו בסטירות. המציל חייג אל המשטרה ואז הצעיר הנאשם לקח פלסטיק חד וחתך אותו בצווארו ובפניו. גם אזרח אחר שהיה בבריכה וניסה למנוע את האלימות נפגע. שוטרי תחנת אופקים שהגיעו למקום עצרו את החשוד תוך שהוא מאיים עליהם ומקלל אותם. לאחר מכן כשהגיע לתחנה ירק הנאשם לעבר אחת השוטרות בתחנה וזרק לעברה גלילי נייר טואלט תוך כדי שהוא צועק: "מי אתם בכלל", והמשיך לקלל את השוטרים.

[מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הפרת הסדר הציבורי תוך הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ופגיעה במרקם החיים התקין. כנגד אלו החשודים במעורבות בעבירות מסוג זה תפעל משטרת ישראל בנחישות תוך הרחקתם מהמרחב הציבורי. משטרת ישראל מגבה את שוטריה בעבודתם למען שלום הציבור וביטחונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully