וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון בצפון: גבר ואישה טבעו למוות בחוף לא מוכרז בקרית ים

השניים כבני 30 נכנסו באזור הצפוני של חוף הבתולה בעיר וטבעו. "מדובר מרצועת חוף לא מוכרזת ביצענו פעולות החייאה ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותם", סיפר חובש מד"א. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותם

צילום: איחוד הצלה, עריכה: רענן פוגל

גבר ואישה כבני 30 טבעו היום (ראשון) למוות בחוף הבתולה בקריית ים בצפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לשניים וביצעו בהם פעולות החייאה. ואולם בסופם נאלצו לקבוע את מותם. המשטרה שהגיעה למקום פתחה בחקירת נסיבות טביעתם בחוף הלא מוכרז.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ליאון קמחי סיפר: "מדובר ברצועת חוף לא מוכרזת, צפונית לחוף הבתולה. כשהגעתי למקום ראיתי על קו המים אישה כבת 30 כשאזרחים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה".

עוד הוסיף כי "כעבור מספר דקות במקביל להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהמשיך את הטיפול הרפואי באישה ראינו גבר מחוסר הכרה במים. יחד עם אזרחים שהיו על החוף נכנסו לים והוצאנו אותו לחוף, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע גם בו פעולות החייאה. לצערי לאחר דקות ארוכות של החייאה נקבע מותה של האישה". מותו של הגבר נקבע גם כן בזירה.

אירוע טביעה בקריית ים. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א
אירוע טביעה בקריית ים. איתי מזור דוברות מד"א, מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א, איתי מזור דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully