וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת מסרבים להאמין שבוריס ג'ונסון הוא לא זונה טרנסית מהמאה ה-19

25.7.2019 / 0:00

זה נשמע מטופש, אנחנו יודעים, אבל הדמיון בין התמונה של הגבר הלבוש בבגדי נשים מהמאה ה-19 לראש הממשלה החדש של בריטניה, בוריס ג'ונסון - הוא באמת נדיר ובלתי יאמן

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

בוריס ג'ונסון נכנס לתפקיד ראש ממשלת בריטניה בזמן משבר שהוא עצמו יצר - הברקזיט. ג'ונסון, ששכנע אומה שלמה לצאת להרפתקה הזאת, ייאלץ להשלים כעת את המהלך הנועז שלו, זאת כששרים בכירים בממשלתו מאיימים להתפטר. כעת נראה שג'ונסון ייאלץ להתמודד עם בעיה נוספת, שלא תתקבל בעין יפה אצל חבריו במפלגה השמרנית: טענות עיקשות רצות ברשת לפיהן הוא למעשה נער ליווי קרוס-דרסינג נוסע בזמן מהמאה ה-19.

אנחנו יודעים שזה נשמע מטורף ותרשו לנו להרגיע את מי שנלחץ: בוריס ג'ונסון הוא לא זונה טרנסקסואלית מהמאה ה-19. אבל הטענות הללו צצו בעקבות תמונה של גבר מהמאה ה-19 לבוש בבגדי הלבשה תחתונה של נשים שפורסמה ברשת בשלישי האחרון, כשהאיש שבתמונה נראה שתי טיפות מים כמו ראש הממשלה הנבחר. הדמיון עד כדי כך מטורף שאנשים פשוט מסרבים להאמין שהאיש הלבוש במחוך וגרביונים הוא לא בוריס ג'ונסון, גם אחרי שחשבון הטוויטר ששיתף את התמונה, The Whores of Yore (הזונות מימים עברו), אישר שזה בהחלט לא הוא.

האם זה אתה בוריס ג'ונסון?

האם בוריס ג'ונסון היה זונה מהמאה ה-19?. טוויטר, The Whores of Yore, צילום מסך
האם בוריס ג'ונסון היה זונה מהמאה ה-19?/צילום מסך, טוויטר, The Whores of Yore

גם ולדימיר פוטין הוא בן אלמוות או נוסע בזמן?

ג'ונסון הוא לא הפוליטקאי הראשון שנמצאו תמונות של מישהו שממש דומה לו בעבר. קדם לו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שב-2015 גרם לסערה ברשת לאחר שנמצאה תמונה שצולמה לפני 95 שנים ותצלום נוסף משנות ה-40 של המאה הקודמת ובהן דמות של חייל רוסי שדומה דימיון מדהים לפוטין. חובבי תיאוריות הקונספירציה התנפלו על התצלומים והחלו להעלות סברות שונות ומשונות בנוגע לנשיא הקשוח. חלק טענו שמדובר ביצור מיתי, בן אלמוות שנוסע בזמן ומדלג קדימה ואחורה בין עשורים שונים.

ולדימיר פוטין. דיילי מייל, צילום מסך
הדימיון מטריד/צילום מסך, דיילי מייל

תיאוריה נוספת גרסה אז שפוטין הוא גלגול של אישה בשם ליזה די נולדו גרארדיני, אשתו של סוחר בדים שהפכה לימים לציור המפורסם ביותר בעולם - המונה ליזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully