וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נהרג בפיצוץ רכב בדרום תל אביב; הרקע פלילי

24.7.2019 / 8:15

הפיצוץ אירע בפינת הרחובות קיבוץ גלויות וישראל גורי, ומותו של הגבר בן 23 תושב אשקלון נקבע ע"י צוות מד"א שהוזעק למקום. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה מדובר ב"תאונת עבודה" על רקע פלילי. "כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב", סיפרה פרמדיקית

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: עמית שמחה

גבר נהרג הלילה (רביעי) בעקבות פיצוץ שאירע ברכב בו נסע ברחוב קיבוץ גלויות פינת ישראל גורי בתל אביב. הרכב נשרף כליל, מותו של הנוסע נקבע על ידי צוות מד"א שהגיע למקום. מהמשטרה נמסר כי ההרוג בן 23, תושב אשקלון. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר ככל הנראה ב"תאונת עבודה" על רקע פלילי.

"כשהגענו למקום ראינו רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב", סיפרה נעמה חמלנצקי, פרמדיקית מד"א שהגיעה לזירה. "לאחר פעולות הכבאים במקום אותר גבר ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

פיצוץ רכב ברחוב קיבוץ גלויות בדרום תל אביב. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התקרית, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לפני כחודש נהרג אדם בפיצוץ כלי רכב ברחוב לוטם שבנשר. ההרוג היה עבריין המוכר למשטרה. מחקירה ראשונית עולה כי לפני כמה שבועות עלה באש רכב אחר שהיה בבעלותו - אך הוא הצליח לחמוק ללא פגע. האירוע התרחש אז סמוך למקום מגוריו, כמה מאות מטרים מזירת החיסול.

ראש עיריית נשר רועי לוי התייחס לחיסול בטקס אות הנוער המתנדב ואמר: "קיבלנו את זה כשהייתי במשרד והדברים האלה קורים בכל המדינה, גם בעיר שלנו נשר. ובאופן מידי, יצרתי קשר עם מפקד המחוז במשטרה ודרשתי ממנו להציב בימים הקרובים, עד לרמה של מחלקת של מג"ב, בתוך העיר. ואני אומר את זה בגלל שחמש שנים חזרתי ואמרתי מעל כל במה, וכל אתר, שאני חש שהעולם התחתון מתחיל לחדור לכל העיר - מה שלא היה מעולם. קיבלנו את הביטוי המוחשי ביותר, כולל אני באופן אישי. אבל אפס סובלנות תהיה עבור אלימות בעיר נשר. הדבר היחיד שהם יוכלו לעשות זה לשלם ארנונה בעיר".

(עדכון ראשון: 4:10)

פיצוץ רכב ברחוב קיבוץ גלויות בדרום תל אביב. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התקרית, הלילה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully